Opsigelse
Fra : Sten Christiansen

Dato : 29-08-02 11:27

Hej gruppe.

Jeg er funktionæransat, og agter at sige op ved udgangen af denne måned.

Mit spørgsmål er: Skal arbejdsgiveren have opsigelsen i hænde i morgen,
fredag, eller vil det være tilstrækkeligt, at brevet er stemplet som
indgået i morgen, lørdag?

Er opsigelse pr. mail acceptabelt?

Med venlig hilsen
Steen Christiansen

Fra : Peter G C

Dato : 29-08-02 11:55

"Sten Christiansen" <steen.c@pharmicro.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mit spørgsmål er: Skal arbejdsgiveren have opsigelsen i hænde i morgen,
> fredag, eller vil det være tilstrækkeligt, at brevet er stemplet som

Undgå problemer og sørg for, at den er kommet frem til din arbejdsgiver
fredag

> Er opsigelse pr. mail acceptabelt?

Ja, men jeg ville benytte et almindeligt brev.

/Peter

Fra : Mari

Dato : 29-08-02 20:21

"Sten Christiansen" <steen.c@pharmicro.com> skrev i en meddelelse
> Er opsigelse pr. mail acceptabelt?

Vælg at skrive den på på stykker papir m/din underskrift og et felt til at
din arbejdsgiver kan skrive under på modtagelsen.

På den måde undgår du bøvlet med, at bevise om den er indgivet rettidigt.

Mari

Fra : Lars Knudsen

Dato : 31-08-02 17:15

Hej Sten,

> [...]
> Mit spørgsmål er: Skal arbejdsgiveren have opsigelsen i hænde i morgen,
> fredag, eller vil det være tilstrækkeligt, at brevet er stemplet som

Kunne du da ikke nå derop om fredagen? Jeg vil mene at det altid er en god
idé at møde op personligt med opsigelsen og få en kvittering for modtagelse
med retur på genpart af opsigelsen. Så er der ingen problemer.

** Lars