NAV et helvedsbarn
Fra : Newsreader

Dato : 29-08-02 10:29

Jeg er i gang med at afinstallere NAV 2002 fra min PC'er (XP pro UK),
nu for tredje gang.

Mit problem er, at hver gang jeg afinstallerer NAV kan jeg ikke
efterfølgende komme på nettet. Geninstallerer jeg NAV så kan jeg igen
komme på.

Jeg har foruden den traditionelle afinstallation og brugt Symantec's
Rnav.exe tool og fulgt den foreliggende vejledning. Endvidere har jeg
fulgt Symantec's vejledning for manuel afinstallering af NAV, og sist
men ikke mindst, har jeg foretagen en manuel rensning af
registreringsdatabasen med regedit og regdt32.

Og lige meget hjælper det. Hvad f**den skal jeg gøre for at få det til
at fungere igen UDEN skulle geninstallere NAV?

Efter evigheders venten og en forvirret teknikker lykkedes det mig at
komme igennem til deres en i deres hotline som hævdede at han vidste
hvad der skulle til, og som hellere end gerne ville hjælpe .... hvis
jeg ville betale 29 euro!

Hjælp!, hvad stiller jeg op?

mvh
Newsreader

Fra : Martin Schultz

Dato : 29-08-02 11:06

On 29 Aug 2002 02:29:20 -0700, newsreader@e-box.dk (Newsreader) wrote:

>Jeg er i gang med at afinstallere NAV 2002 fra min PC'er (XP pro UK),
>nu for tredje gang.
Det nemmeste ville nok være at geninstallere windows og derpå undlade
at installere NAV.
--
Besøg http://adsltips.cjb.net for guider til ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Newsreader

Dato : 29-08-02 11:19

On Thu, 29 Aug 2002 12:06:22 +0200, Martin Schultz
<mbox@linuxfreemail.com> wrote
in <sfsrmuop38ekunm85g8rc6ksbe2md17dch@4ax.com>:

>Det nemmeste ville nok være at geninstallere windows og derpå undlade
>at installere NAV.

Der må vel være en anden måde det kan gøres på, for jeg orker næsten
ikke at skulle igennem hele den geninstallationsproces.

Med venlig hilsen
Newsreader

E-mail: research@direkte.org

Fra : Peter Enger

Dato : 04-09-02 20:42

<snip>

> Hjælp!, hvad stiller jeg op?

Prøv at se om NAV har ændret på din host-fil (filen hedder bare "hosts")

Mvh.

Peter

Fra : Newsreader

Dato : 04-09-02 22:55

On Wed, 4 Sep 2002 21:41:39 +0200, "Peter Enger" <pe@stubnet.dk>
wrote
in <Hltd9.133$g26.2264@news.get2net.dk>:

><snip>

>Prøv at se om NAV har ændret på din host-fil (filen hedder bare "hosts")

Jeg fandt to, hvor den ene indeholdt adressen 127.0.0.1 .... og den
anden to adresse:

#192.168.0.164
#192.168.0.1

Hvis der er ændringer, hvad skal jeg da se efter?

Med venlig hilsen
Newsreader

Fra : Peter Enger

Dato : 05-09-02 19:47

<snip>

> Hvis der er ændringer, hvad skal jeg da se efter?

Din hostfil bør, når NAV er afinstalleret, kun indeholde følgende:

127.0.0.1 localhost

Mvh.

Peter