Andet multimedie
bentjuul 3670
Krympefoliering i stød?
Fra : Storm

Dato : 29-08-02 09:06

Er der nogen der kan forklare hvad det vil sige at "krympefoliere
tryksager i stød?"

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Per Christoffersen

Dato : 29-08-02 09:25

"Storm" <Ninzen@ofir.dk> wrote in message
> Er der nogen der kan forklare hvad det vil sige at "krympefoliere
> tryksager i stød?"

Ahm, tjaa...

Jeg har godt nok aldrig mødt udtrykket i sin helhed før, men så vidt jeg kan
analysere mig frem til, må det have at gøre med indpakningen til
forsendelse.

Krympefoliering er en forpakningsform, hvor der anvendes en tynd
gennemsigtig folie, der pakker sig om emnet ved at trække sig sammen
(Ligesom Vita Wrap faktisk, det er bare nogle meget større ruller...)

Et stød er en opdeling af hele oplaget i mindre dele (altså et 'bundt' eller
en bunke). Om der nu lige er en præcis angivelse på hvormeget et stød
egentlig er eller om det varierer lidt fra opgave til opgave er jeg ikke
helt klar over.

Men krympefoliering i stød burde så være en indpakning, hvor det samlede
oplag deles op i mindre (håndterbare) dele, som så pakkes i krympefolie.
Om det nu er smart for dig i den givne opgave er du bedre til selv at
bedømme.

/Per

Fra : Storm

Dato : 29-08-02 09:30

Per Christoffersen <pc@comonto.dk> wrote:

> [...]
> oplag deles op i mindre (håndterbare) dele, som så pakkes i krympefolie.
> Om det nu er smart for dig i den givne opgave er du bedre til selv at

Perfekt. Jeg ser det for mig.
Tak for et hurtigt bud. Det kan kun være rigtigt

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Kurt Lund

Dato : 29-08-02 10:16

"Storm" <Ninzen@ofir.dk> skrev

> Perfekt. Jeg ser det for mig.
> Tak for et hurtigt bud. Det kan kun være rigtigt

.... og det er det da også.
Der er i øvrigt ikke noget der definerer, hvor meget et stød er.
Det afhænger bl. a. af den egentlige tryksags omfang.

--
Kurt Lund

Fra : Storm

Dato : 29-08-02 10:25

Kurt Lund <kl@fabel.dk> wrote:

> "Storm" <Ninzen@ofir.dk> skrev

> ... og det er det da også.
> Der er i øvrigt ikke noget der definerer, hvor meget et stød er.
> Det afhænger bl. a. af den egentlige tryksags omfang.

Når jeg rigtig er i stødet kan jeg klare et stød på 3 ark a 100 g med
skalpellen på skærebordet

--
Venlig hilsen Nina Storm