Politiken
Fra : Vagn Torup & Rikke B~

Dato : 29-08-02 08:23

Hej Alle
Vi kan vel hurtigt blive enige om, at vi har haft en heftig diskussion om
Samuelskolen og i den forbindelse vil jeg gerne høre om, der er nogle af
jer, der nogensinde har prøvet at få et læserbrev trykt i Politiken, hvoraf
det tydeligt fremgik enten at I selv var kristne eller på anden måde havde
et kristent indhold.
Grunden til jeg spørger er, at mange forældre på Samuelskolen har forsøgt at
få læserbreve igennem men uden held. Ingen journalist har i øvrigt forsøgt
at kontakte skolen, men det kunne man måske heller ikke forvente eller...
MVH Rikke

Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 29-08-02 12:29

"Vagn Torup & Rikke Bachmann" <vagntorup@get2net.dk> skrev i en meddelelse

Internsandt er det fordi der kun må komme det i avisen der er populært eller
?
Ja jeg ved godt det er sjovere at skrive negativ det er det mange mennesker
vil læse om hvad der sker i kristne sammenhænge.

--

Mange kærlige hilsener der Børge Højlund Jensen fra Viborg.
Se ind på hjemmesiderne .

Fra : Vagn Torup & Rikke B~

Dato : 29-08-02 14:46

Børge Højlund Jensen fra Viborg <b-h-j@oncable.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d6e0556$0$188$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> vil læse om hvad der sker i kristne sammenhænge.
>
> Nu har jeg da i det mindste fået en eller anden fra avisens chefredaktion
til at skrive til mig. Store sager!!!!
MVH Rikke

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 29-08-02 21:42

Vagn Torup & Rikke Bachmann med adressen vagntorup@get2net.dk og som
forhåbentlig ikke anvendte Outlook Express uden OE-Quotefix fra
http://jump.to/oblivion skrev:

> [...]
> det tydeligt fremgik enten at I selv var kristne eller på anden måde havde

Joh, det har jeg - Christian Braad Thomsen skrev sidste sommer en af sine
halvårlige tirader imod den bibelske Jesus som CBT gerne fremstiller som
voldsforherligende. Jeg skrev et ret langt modsvar med tonsvis af
bibelhenvisninger og de trykte det ordret. Det var lidt underligt, det var det
første læserbrev jeg nogensinde havde skrevet.

Lars Erik Bryld
29 aug AD 2002
Johannes Døberens Martyrium

Fra : Vagn Torup & Rikke B~

Dato : 30-08-02 07:21

Lars Erik Bryld <lars-erik@dadlnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:vVvb9.173$j.2585@news.get2net.dk...
> [...]
det
> første læserbrev jeg nogensinde havde skrevet.

Hej Lars Erik
Flot!!!
Jeg tror nu også jeg har skabt "hul igennem" nu. Jeg tror, de kære forældre
har været lidt for pæne i deres formuleringer. Jeg stilede desuden mit brev
til chefredaktionen og så fik jeg da et svar.
MVH Rikke