Mosten Race day
Fra : Per Emborg

Dato : 28-08-02 23:13

Og endelig blev det dagen hvor den skulle startes for første gang !!!!

Det startede i de dage - nå ja jeg væltede sidste år og krøllede min
X-Eleven og købte en ny så stod jeg ellers med en MC der var kun var
skrottet værd , men et eller andet kunne den nok bruges til og nu er den sku
næsten færdig og den er blevet noget så fræk synes jeg selv med Clip on styr
og Speed Master 125 front og masser af andre små detaljer
og en meget fræk bagende, og her i aften var jeg ellers klar til at få
rykket liv i dyret , men det var sku ikke nemt for den er født med Hiss
startspærer og alt elektroniken i lygte / speedometer / omd / og alle lamper
blev smadret , normalt når man sætter nøglen i og sætter tænning på kører
pumpen og laver lige en test på systemet men intet skete ingen lys ingen
impulser af nogen art startmotoren kørte fint men død som en sild efter
kontrol af alt igen og igen prøvede vi at forbinde for og baglygte horn osv
lige pludselig kom denne dejlige suuuuummen det virkede sku ?????? nå så
pillede vi en ting af gangen og prøvede igen og da alt var pillet ad og den
stadig kunne starte var det jo fint , men hvad der var galt ved jeg ikke

Men på Lørdag skal alle oppe på Mosten i Street klassen fanme få jord
(Måske) :)) hvis bare jeg når at få en udstødning hjem og der er også et
lille problem der med den Kat. den er født med
Jeg håber på tørt vejr ellers tør jeg sku ikke

Og gider i ikke lige at lave bølge når i hører brølet

--
Per Emborg
2xX-Eleven

mail@kvikkerten.dk

Fra : Søren Lindholt

Dato : 29-08-02 07:58

Per Emborg <mail@kvikkerten.dk> wrote in article
<3d6d4be6$0$27685$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> Jeg håber på tørt vejr ellers tør jeg sku ikke

Der bliver da vist ikke kørt i regnvejr...
Men bare rolig, vi skal nok huje...
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Morten Dahl \(FJERN ~

Dato : 29-08-02 09:20

"Per Emborg" <mail@kvikkerten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det startede i de dage - nå ja jeg væltede sidste år og krøllede min
> X-Eleven og købte en ny så stod jeg ellers med en MC der var kun var

Ren interesse.. købte du den bustede fri fra forsikringen, eller har du selv
måtte punge ud for den nye?? (avssss hvis det sidste)

Og så vil vi se billeder af dit monster dk.binaer.motor nu pleaase...

Held og lykke på Mosten

-
Morten

Fra : Per Emborg