musik fra danske bank reklame med breakdan~
Fra : moonshine

Dato : 28-08-02 22:57

Jeg er helt ny i denne gruppe, og har skimmet igennem om nogen allerede
skulle ha spurgt, og eller svaret. Da jeg ikke fandt nogen indslag, tillader
jeg mig lige at spørge :)
Er der nogen af jer, der kan en titel, eller en kunster, på det musik der
bliver spillet, mens pigen fra danske bank reklamen, danser ? Svar meget
gerne til gruppen, da jeg ikke bruger den email der står.. og da jeg også
tror andre gerne vil vide hvor man ka få fat i det nummer henne..
På forhånd tak, Kim..

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 28-08-02 23:18

moonshine wrote:
> Jeg er helt ny i denne gruppe, og har skimmet igennem om nogen
> allerede skulle ha spurgt, og eller svaret. Da jeg ikke fandt nogen
> indslag, tillader jeg mig lige at spørge :)

Hæhæ, den var fremme for et par dage siden:
26/8 kr. 18:33

Ikke, at der er et svar, men bare lidt løs snak. Du skal nok have fat i DDB
for at få et svar.

/Nikolaj

Fra : JEL

Dato : 30-08-02 11:19

"moonshine" <chemicalboy@rocketmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> gerne til gruppen, da jeg ikke bruger den email der står.. og da jeg også
> tror andre gerne vil vide hvor man ka få fat i det nummer henne..

Bandet hedder Luke og udkommer med en cd den 9. september.

jacob.

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 30-08-02 11:27

JEL wrote:

> Bandet hedder Luke og udkommer med en cd den 9. september.

Glimragende. Den skulle hermed være smidt videre til hr. lund larsen så det
kan komme på hans side på nettet

/Nikolaj

Fra : JEL

Dato : 30-08-02 12:30

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i en meddelelse

> Glimragende. Den skulle hermed være smidt videre til hr. lund larsen så
det
> kan komme på hans side på nettet

Hvad er det for noget?

jacob.

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 30-08-02 13:18

JEL wrote:

> Hvad er det for noget?

http://home1.stofanet.dk/lundlaursen/reklamer/ finder du en liste over en
del af de numre, som benyttes i reklamer. Der er et link til den i denne
gruppes OSS (http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.musik/#tema).

/Nikolaj

Fra : JEL

Dato : 31-08-02 02:14

> På http://home1.stofanet.dk/lundlaursen/reklamer/ finder du en liste over
en
> del af de numre, som benyttes i reklamer.

Hehe sej side :)

jacob.

Fra : Troels

Dato : 31-08-02 09:34

> en
>
> Hehe sej side :)

Takker (Men jeg hedder altså LaUrsen, Nikolaj

Har du mere info om Luke Jakob? Etc. Hvad sangen hedder?

/Troels

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 31-08-02 09:57

Troels wrote:
> Takker (Men jeg hedder altså LaUrsen, Nikolaj

Beklager meget. Jeg er vist blindere end jeg selv går og tror. Jeg skulle
lige til at give OSS'en skylden, men der står det vist rigtigt nok. Fordømt.

/Nikolaj