Onkel Danny - portræt af en karma cowboy -~
Fra : Stig Holmberg

Dato : 28-08-02 22:45

Kedelig film om en spændende mand, -anbefales ikke læs hellere bøgerne.

Hvordan de har båret sig ad med at lave det så fantasiforladt må guderne
vide, her føjes intet til billedet af manden.

/Stig

Fra : thomas tomcat

Dato : 28-08-02 22:53

in article 3d6d4451$0$175$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, Stig Holmberg at
me@home.dk wrote on 28/08/02 23:44:

> Kedelig film om en spændende mand, -anbefales ikke læs hellere bøgerne.
>
> Hvordan de har båret sig ad med at lave det så fantasiforladt må guderne
> vide, her føjes intet til billedet af manden.

Udmærket. valget stod i kommende weekend mellem den og så Stjernefucker,
eller hvad den hedder -- med Swan Lee. Now I know.

Fra : Mogens L

Dato : 30-08-02 20:11

> Hvordan de har båret sig ad med at lave det så fantasiforladt må guderne
> vide, her føjes intet til billedet af manden.

Jeg er delvist enig med dig, men synes nu den var lidt bedre end du
beskriver. Specielt klippene med "manden selv" var billetten værd. Men
bøgerne taler jo mere og bedre end en doku film som du rigtigt siger.

/Mogens