Nokia 3310 batteriet virker dødt!!!
Fra : Mukker

Dato : 28-08-02 21:13

Hejsa

Jeg er kommet i besiddelse af en 3310, når jeg modtager indkommende opkald
så melder telefonen at batteriet er tomt - for derefter at slukke. Jeg har
prøvet med et nyt batteri, men uden held. Kunne det tænkes at en firmware
opgrad. kunne løse problemet, eller er telefonen lige til skraldet????

Nogen forslag??

PS. Hvor ser jeg hvilken version af fw, telefonen har ??

Mvh.

Mukker

Fra : UnlockServices.Dk

Dato : 28-08-02 21:17

> [...]
> prøvet med et nyt batteri, men uden held. Kunne det tænkes at en firmware
> opgrad. kunne løse problemet, eller er telefonen lige til skraldet????

Nej det lyder som en hardware fejl, som 3310 havde en del af i starten

> PS. Hvor ser jeg hvilken version af fw, telefonen har ??

Skriv *#0000#
(stjerne firkant 0000 firkant)

Mvh
"C@ss"
Owner of www.unlockservices.dk

Fra : Ole Olsen

Dato : 29-08-02 10:11

Hvis den lige pludslig fra dag til dag er begyndt med det... hvad kan der så
være galt?

Fra : Mukker

Dato : 29-08-02 20:12

Pas ???