Re: Ren chikane?! (om netbank, BEC, etc.)
Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 28-08-02 21:23

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) writes:

> Berlin i morgen til et seminarium fredag. Det holdes på Humboldt
> Universitetet. Humboldt Universitetets Museum für Naturkunde har bl.a.
> en Brachiousaurus, som er helt fantastisk. Så har de en Compsognathus,

Den er dæleme stor. Jeg så den i indgangshallen (var det vist) for en
10 års tid siden, og man bliver helt overvældet. Om det så er
Brachebassen, kan jeg ikke huske.

Kig nu grundigt på den - herefter er naboens Irske Ulvehund bare en
tæppepisser.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Henrik Münster

Dato : 31-08-02 10:17

Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Den er dæleme stor. Jeg så den i indgangshallen (var det vist) for en
> 10 års tid siden, og man bliver helt overvældet. Om det så er
> Brachebassen, kan jeg ikke huske.

Det er Brachiosauren. Alle dinosaurer står i det rum.

> Kig nu grundigt på den - herefter er naboens Irske Ulvehund bare en
> tæppepisser.

Ovre til venstre har de en Diplodocus på 25 tons. Selv den er en
tæppetisser i forhold til Brachiosauren.
Desværre gik det som jeg forudså, at vi ikke fik tid til noget.
Vi kom derned torsdag aften, og vi kørte selv fra Esbjerg. Vi fik en pæn
middag og hotellet var lækkert. Ellers smovsede vi nu ikke i cigarer og
whisky. Hele fredagen var der forelæsninger til 17.15, og så skulle vi
køre hjem. Der var altså ikke tid til sight-seeing.
Vi kørte lige forbi bygningen med dinosauerne, men
forelæsningerne blev holdt ude på Rudolf Virchow Krankenhaus. Det var
ham, der opfandt det rene vand. Et meget flot gammelt sygehus med
parkanlæg, hvor der er bygget et helt nyt forskningssygehus.
--
Henrik Münster
Esbjerg