s: Ericsson r600
Fra : Søren Jørgensen

Dato : 28-08-02 20:27

Helt ny, har været pakket ud og testet et døgn. Sælges da jeg har fået en
anden lige efter. Simlåst til sonofon.

850.-

Mvh..Søren Jørgensen (6870 Ølgod)

Fra : Devast8or

Dato : 28-08-02 23:10

(Crosspost fjernet)

Hvorfor poster du en salgsannonce i en diskussionsgruppe når du tydeligvis
godt ved at det hører til i en markedsgruppe (som du også har postet til)?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Søren Jørgensen

Dato : 29-08-02 15:33

> Hvorfor poster du en salgsannonce i en diskussionsgruppe når du tydeligvis
> godt ved at det hører til i en markedsgruppe (som du også har postet til)?
>
> Devast8or

Sorry, det var en fejl. Den skulle ikke have været sendt hertil. Jeg sletter
den fra serveren med det samme.

Mvh..Søren

Fra : Rasmus Broholm Ander~

Dato : 28-08-02 23:09