Understøtter iTunes ikke en Que! Drive ???
Fra : Malene Haaber Gyllin~

Dato : 28-08-02 20:31

Sidder lige og leger lidt med iTunes, men kan ikke få den til at brænde
en mp3 CD med min Qie! brænder. Det er den bondi farvede model.

Mac OS 9.2.X samt iTunes 2.0.3

--
Mange hilsner fra

Malene Haaber Gylling

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 28-08-02 21:26

On Wed. d. 28 Aug. 2002 kl. 19:31 GMT, Malene wrote:

> Sidder lige og leger lidt med iTunes, men kan ikke få den til at brænde
> en mp3 CD med min Qie! brænder. Det er den bondi farvede model.
>
> Mac OS 9.2.X samt iTunes 2.0.3

Prøv at hente seneste udgave af "autering suppoert", den skulle gerne
være tilgængelig fra Software Update - Har jesper installeret Toast 4.x
på din iMac?

Besides, if you can't get a decent kernal panic      <icq://131382336>
or two in a month, what's the point of living?      <aim://reippuert>

Fra : Malene Haaber Gyllin~

Dato : 28-08-02 21:34

> Prøv at hente seneste udgave af "autering suppoert", den skulle gerne
> være tilgængelig fra Software Update - Har jesper installeret Toast 4.x
> på din iMac?

Det er version 1.1.2 - men Apple Software updater virker ikke nu. Hvad
version skal det være ?

Jep der er Toast 4.0.2 på den.

Hilsen Jesper
--
Mange hilsner fra

Malene Haaber Gylling

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 28-08-02 22:46

Malene Haaber Gylling <malene@gylling.net> wrote:

> Det er version 1.1.2 - men Apple Software updater virker ikke nu. Hvad
> version skal det være ?
>
> Jep der er Toast 4.0.2 på den.

De er ikke glade for hinanden. En af dem må ud. Apples Disc Burner er
kedelig, så jeg ville kigge i Udvidelseskontrol/Extensions Manager efter
alt der indeholder ordene "Authoring Support" og slå dem fra.

--
Venlig hilsen
Thomas Tvegaard

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 29-08-02 07:02

On Wed. d. 28 Aug. 2002 kl. 21:46 GMT, Thomas wrote:

> De er ikke glade for hinanden. En af dem må ud. Apples Disc Burner er
> kedelig, så jeg ville kigge i Udvidelseskontrol/Extensions Manager efter
> alt der indeholder ordene "Authoring Support" og slå dem fra.

OEM udgaven af Toast som jeg mener at kunne huske fra Jespers
tidligere indlæg her i gruppen er mindst lige så kedelig som Disc
Burner. I 10.2 er Disc Burn iøvrigt ikke kedelig (læs den kan brænde
multisessions)

Ellers er det ganske rigtigt at disc burner og versin 4.x af toast
ikke er gode venner.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 29-08-02 07:06

On Wed. d. 28 Aug. 2002 kl. 20:33 GMT, Malene wrote:

> Det er version 1.1.2 - men Apple Software updater virker ikke nu. Hvad
> version skal det være ?

1.12 burde være ok - der findes dog version 1.15 og hvis jeg kender
Jesper ret har du ikke dansk system på den - dvs 1.15 er med garanti
installerbar.

> Jep der er Toast 4.0.2 på den.

Den er ikke gode venner med Apples egen brændersoftware - (i al fald
ikke med de tidlige versioner) Du er nok nød til at vælge mellem Toast
og itunes + Disc Burn (direkte fra finder).

Udstyrer jesper dig ikke snart med en Mac OS X? Så slipper du for de
fleste problemer (og jesper kan få noget at øve sig på)

Fra : Jonas Voss

Dato : 28-08-02 22:24

On Wed, 28 Aug 2002 22:26:14 +0200, Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> Prøv at hente seneste udgave af "autering suppoert", den skulle gerne

~/Library/Services/jonaSpell.service

autering = authoring
suppoert = support

Keyboards bliver slidt hurtigt op nu om stunder hva'?

:P

--
Jonas @ 55.75, 12.42 | Husk på, de fleste browsere ikke tolererer
<http://verture.net/> | hovsa-programmering i den grad, som IE gør det.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 29-08-02 07:10

On Wed. d. 28 Aug. 2002 kl. 21:24 GMT, Jonas wrote:

> ~/Library/Services/jonaSpell.service

hmm det må være noget i stil med:

$ jed .followup | jonAspell

eller

$ open -a jonaspell ~/.folowup

> autering = authoring
> suppoert = support
>
> Keyboards bliver slidt hurtigt op nu om stunder hva'?

Ja, for det ikke skal være løgn drille min return tast allerede

>:P

nu ikke næsevis min ven! Du ku' let blivet blocket på aim og icq....