Mangler et bestemt billede... (Plakat)
Fra : Andy Dufresne

Dato : 28-08-02 20:04

Hejsa.

For mange år siden, var der en plakat, med en masse seksuelle stillinger på.
Plakaten var i sort/hvid. Er der nogen der har den som et billede, og gidder
at sende den til mig?

MVH
Andy

Fra : Morten Trab

Dato : 28-08-02 21:02

> [...]
>Plakaten var i sort/hvid. Er der nogen der har den som et billede, og gidder

Os mig, os mig...

Mvh. Morten
====
Fjern REMOVE i min E-Mail adresse, hvis du vil sende mig en E-Mail

Fra : Niels Henriksen

Dato : 28-08-02 21:30

"Morten Trab" <REMOVEmorten@trab.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Og mig

--
Niels

Fra : Michael Bested

Dato : 28-08-02 21:51

"Niels Henriksen" <niels@biggs.dk> wrote in message
> "Morten Trab" <REMOVEmorten@trab.dk> skrev i en meddelelse

> Og mig

Der var noget om nogle stillinger i forrige nummer af M!, hvis det skulle
blive
nødvendigt med et alternativ

--
Mvh.
Michael Bested

Fra : Claus Sørensen

Dato : 29-08-02 09:48

Andy Dufresne wrote:

> [...]
> på. Plakaten var i sort/hvid. Er der nogen der har den som et billede, og

Er det ikke den, hvor de sidste billeder viser, at han lukker luften ud og
pakker dukken sammen i en kuffert?

De herligste hilsner

Fra : Andy Dufresne

Dato : 29-08-02 11:19

> Er det ikke den, hvor de sidste billeder viser, at han lukker luften ud og
> pakker dukken sammen i en kuffert?

Det var der også en af mine venner der sagde, men for at være ærlig, så kan
jeg ikke huske det. Men hvis du har det, må du meget gerne sende mig et
billede! :)

Fra : Claus Sørensen

Dato : 29-08-02 11:56

Andy Dufresne wrote:

> Det var der også en af mine venner der sagde, men for at være ærlig, så
> kan jeg ikke huske det. Men hvis du har det, må du meget gerne sende mig
> et billede! :)

Desværre nej.

De herligste hilsner