Bennys badekar
Fra : sniper_Nolight

Dato : 28-08-02 18:07

ved ikke om dette spørgsmål hører hjemme her men jeg prøver... Bennys
badekar - der for min genration er noget nær kult (30 år) - har nogle sjove
sange... det jeg gerne vil vide er... findes der et soundtrack eller lign.
med disse gamle sange, evt. på en børneplade eller lign. eller er det
umuligt at finde, især den sang Benny og Haletudsen synger i duet i starten
er jeg ude efter... min søn på 8 er osse helt tosset med den film nu... så
arven går videre

sniper_Nolight

Fra : Troels

Dato : 28-08-02 18:23

> [...]
starten
> er jeg ude efter... min søn på 8 er osse helt tosset med den film nu... så

www.bibliotek.dk kan du bestille den på både cd og mc (når ja... og på
Grammofonplade, men hvem bruger det længere .

Filmen er desuden også tilgængeligt.

/Troels

Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-08-02 03:55

> På www.bibliotek.dk kan du bestille den på både cd og mc (når ja... og på
> Grammofonplade, men hvem bruger det længere .
>
> Filmen er desuden også tilgængeligt.

jeg troede den var sjælden efterhånden men det lader det ikke til... jeg vil
fise på biblioteket inden længe

tak for hjælpen!

sniper_Nolight

Fra : Chokmah

Dato : 08-09-02 17:57

On Wed, 28 Aug 2002 19:07:15 +0200, "sniper_Nolight"
<sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

> [...]
>er jeg ude efter... min søn på 8 er osse helt tosset med den film nu... så

Øhhh.... kan du ikke bare optage den på bånd fra filmen eller som waw
på din pc fra filmen ?
ja det svare selvføligt ikke reelt på dit spørgsmål men et forslag -
jeg har den som divx men har godt nok ikke set den i 29 år

men jeg gjorde det da med dommedag nu havde en kassetebånd med de
bedste dialoger-lyde fra filmen , den hørte jeg en del - der findes nu
også en soundtrack som jeg har - eller retter der findes vist nok 2 et
med bare lyde men der skulle også findes en lp med b.la dialoger.
FF Copola gik jo på film skole med jim Morrison.

nå jeg vrøvler - det var egentligt bare et forslag til Bennys badekar
MvH
Bo M Mogesen
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)