Strå der noget om "lille mc" på registreri~
Fra : Psycho Cowboy

Dato : 28-08-02 17:32

Davs alle

Jeg har stillet samme spørgsmål en gang herinde før, uden rigtig at få noget
ud af det...
Hvordan kan strømerne se at lille Tjalfe's mc er droslet?? ...står det højt
klart og tydeligt på registreringsattesten, eller skal det bevises på anden
måde - evt. ved hjælp af de medfølgende godkendelsespapirer??
Jeg ved at Tjalfe skal til syn, når mc'en er blevet droslet, men har
strømerne nogen reel mulighed for at tjekke at den har været det ??
Nu bruger jeg godt nok Tjalfe som eksempel, men jeg ligger selv og roder
lidt i samme situation... har købt droslingssættet (4 standsede
pladejernsskiver til indsugningen for kun 1575,-!!!) og har selvfølgelig
også fået godkendingspapirerne med, hvor stelnummer mm. står.
Har panserne så nogen chance for at se, at den ikke er en skid droslet andet
end at slæbe den til synshallen, hvis jeg viser dem papirerne...?? Den er jo
faktisk ikke blevet synet og indregistreret som "lille mc" !

Psycho Cowboy
Babygixxer, som IKKE skal ha' pillet ved vejrtrækningen!