Driver til Voodoo 5000
Fra : Kafoka

Dato : 28-08-02 17:36

Hej Alle

Jeg har et voodoo 5000 som sidder i en win ME maskine. Det skal nu over i en
Xp maskine. Jeg har været meget på nette og se der hvor jeg fandt en god 3.
parts driver til Me (www.voodoofiles.com). Der ligger ogsp links til Xp
driver men de er alle broken.

Er der en der har eller kan henvise til et download sted til en god driver
til voodoo 5000 til Win Xp.

Hilsen

Sten

Fra : Rune Manscher

Dato : 28-08-02 20:15

"Kafoka" <Kafoka@jubiimail.dk> wrote in message
> [...]
> driver men de er alle broken.
>
> Er der en der har eller kan henvise til et download sted til en god driver

Og jeg som troede det sidste Voodoo-kort hed Voodoo 5 ? Men det kan da være,
at www.omegacorner.com har en driver du kan bruge.

*Rune

Fra : Kafoka

Dato : 29-08-02 06:03

Hej Rune

OK så siger vi voodoo 5

Jeg var inde på siden og der var desværre kom win 2k drivere- (som jeg
iøvrigt ikke kunne hente. Download siden ville ikke åbne).
Men tak alligevel.

Så jeg er fortsat intereseret his nogen har den eller ved hvor den kan
hentes.

Hilsen Sten

Fra : Peter Schrøder

Dato : 29-08-02 07:14

"Kafoka" skrev
> Så jeg er fortsat intereseret his nogen har den eller ved hvor den kan
> hentes.

Jeg mener at min sidste XP/Voodoo-driver (10.xx) kom
fra Microsoft? Mit var dog et Voodoo 3 kort, men jeg
mener driveren var til alle modeller.
Har du prøvet at køre en opdatering af XP hos MS?

Peter Schrøder
pschATmail1.stofanet.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Rune Manscher

Dato : 29-08-02 08:06

> [...]
>
> Jeg var inde på siden og der var desværre kom win 2k drivere- (som jeg
> iøvrigt ikke kunne hente. Download siden ville ikke åbne).

Hvad så med en driver hardwareonline.dk linker til ?

http://www.hardwareonline.dk/downloads.asp?kategori=3dfx%20Drivere&id=436

*Rune

Fra : Karsten Borchers

Dato : 29-08-02 14:01

Du kan også prøve dem her : http://www.x3dfx.com/

/ Borchers

Fra : Kafoka

Dato : 29-08-02 14:17

Hej Alle

Jeg takker meget Jeg har ny fået en driver ned.

Hilsen Sten