Ældre camping vogn sælges billigt
Fra : Jens K. Hansen

Dato : 28-08-02 17:03

Vi har en Stern Seestern 570 campingvogn årgang 1977 til salg. Den er
synet januar 2002. Der er stort helt nyt fortelt, 3 gasblus, gasvarme,
køleskab 4 sovepladser. Den er isoleret og med termoruder. Gasvarmen er
Med "varmeapparater" under vinduerne. Selve undervognen er galvaniseret
hvorfor der ikke er nogen rust.
Da vi alligevel ikke er til camping med vogn sælger vi den for højeste
bud over 10.000.
Jens K.

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-08-02 17:13

"Jens K. Hansen" <jk_nospam_@lillehammervej.dk> skrev i en meddelelse

[ klip - salgsannonce ]

Køb og salg må kun foregå i markedsgrupperne og aldrig nogen sinde i
debatgrupperne!

Den rigtige gruppe er:

Og nej, dette er ikke et surt opstød, men en venlig og høflig
oplysning til annoncøren.

"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk/
"Hvad med Israel?" - http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-084.htm
"Er du ven med Gud?" - http://www.bibeltro.dk

Fra : Steen

Dato : 29-08-02 15:32

Nå hvad så med misionering?
Var det blot for at få det med Du absolut skulle svare skulle svare???
Kan man ikke blive fri for den slags lort her her? Dette ER et surt opstød,
jeg hader alle slags misionærer !!!

Hilsen Steen.
Andreas Falck skrev i meddelelsen ...
>"Jens K. Hansen" <jk_nospam_@lillehammervej.dk> skrev i en meddelelse

:>

Fra : Carsten Stage

Dato : 29-08-02 19:14

Steen wrote:

> Nå hvad så med misionering?

Doh!

Andreas udnytter muligheden for at udbrede noget han finder interessant
i sin signatur. Og det er der INTET i vejen for. Du kan bruge signaturen
frit - hvis du holder dig til de fire linier, som Andreas fint
overholder.

> Var det blot for at få det med Du absolut skulle svare skulle svare???

Andreas er flittig skribent i flere grupper, hvor han beredvilligt
hjælper folk. I denne situation hjælper Andreas en (sikkert ny) bruger
på usenet til ikke at gentage en fejl.

Samtidig får han udbredt et budskab via signaturen, indenfor de rammer
som er accepteret alle steder på den danske gren af usenet.

> Kan man ikke blive fri for den slags lort her her?

Lad være med at læse signaturen - det er et fristed til at skrive hvad
man lyster.

> Dette ER et surt opstød,

Det opdagede jeg - et uklædeligt af slagsen.

> jeg hader alle slags misionærer !!!

Sæt dig på hænderne og træk vejret dybt, helst inden du skriver næste
gang- så skal jeg undlade at kommentere den måde du citerer på og svarer
over det du svarer på... ;)

Med venlig hilsen,
--
Carsten Stage

Fra : Steen

Dato : 30-08-02 14:30

Du har ret Carsten, jeg sidder lidt på hænderne næste gang jeg hidser mig
op.

Jeg vil gerne undskylde til Andreas Falck og gruppen.

Med venlig hilsen

Steen Jakobsen.

Fra : Andreas Falck

Dato : 30-08-02 14:55

"Steen" <s.jakobsen@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil gerne undskylde til Andreas Falck og gruppen.

Alt er glemt og forladt!

Fra : Carsten Stage

Dato : 30-08-02 19:49

Steen wrote:

> Du har ret Carsten, jeg sidder lidt på hænderne næste gang jeg hidser mig
> op.

> Jeg vil gerne undskylde til Andreas Falck og gruppen.

OK...

Carsten Stage

Fra : Andreas Falck

Dato : 29-08-02 20:42

> Nå hvad så med misionering?

Så længe det sker i signaturen er det fuldt ud tilladt! Og en reklame
for et par hjemmesider er forøvrigt heller i missionering!

> Var det blot for at få det med Du absolut skulle svare
> skulle svare???

Nej, det var for at modvirke at debatgruppen udvikler sig til et
salgsgedemarked! Køb og salg hører kun til i markedsgrupperne

> Kan man ikke blive fri for den slags lort her her? Dette ER et
> surt opstød, jeg hader alle slags misionærer !!!

Nej det kan du ikke blive fri for, så længe man (jeg) kun reklamerer
for mine hjemmesider i min signatur.

Du kunne lære meget om citatteknik ved at læse dette link:
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html - bl.a. at man bør
svare under det man svarer på, og at klippe alt det væk man ikke
direkte svarer på.

Om signaturer kan du læse mere her:

FUT: news:dk.admin.netikette - hvilket vil sige at svar på dette
indlæg automatisk havner i den gruppe, da videre debat herom hører til
der!

Med ekstra venlig hilsen Andreas Falck - ICQ 108 480 093