MS Office 98 engelsk version for 999,-
Fra : Compaq Master

Dato : 19-02-01 23:35

Et lille fif hvis der er nogen der skulle være interesseret i en legal
version af Office 98. FDB / Merlin / Electronic World kæden kører indtil den
1/3 med et medlemstilbud hvor alle medlemmer af FDB (koster 50 kr.) kan købe
en studie version af MS office 98 engelsk version for 999,- Dette tilbud er
også for dem der ikke studere.

Fra : Erik Aalund

Dato : 20-02-01 08:51

Compaq Master <compaqmaster@hotmail.com> wrote:

> [...]
> en studie version af MS office 98 engelsk version for 999,- Dette tilbud er

Også til Mac? Det plejer jo ikke at være tilfældet, når der er
tilbud på software.

--
Venlig Hilsen
Erik Aalund

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 20-02-01 16:00

Hej Erik

- Nej, og da slet ikke, når det er FDB-kæden.....
mvh. Erik Richard

Erik Aalund wrote:

> Også til Mac? Det plejer jo ikke at være tilfældet, når der er
> [...]

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962

Fra : Niels Larsen

Dato : 20-02-01 19:43

Det passer ikke det er kun til WINPC LORT!!!
MVH Niels Larsen

Fra : David Blangstrup

Dato : 20-02-01 19:54

On Tue, 20 Feb 2001 19:43:13 +0100, Niels Larsen wrote
(in message <xVyk6.6289$TL6.645135@news000.worldonline.dk>):

Det er jo også fra Compaq Master.

--

- David

reply to firstname@lastname.dk

http://david.blangstrup.dk

Fra : Niels Larsen

Dato : 20-02-01 20:02

ja ok.
Compaq er nogle efterlignere ligsom resten af windows klanen!!!!!

Fra : Big Green Lizard aka~

Dato : 21-02-01 20:09

Niels Larsen <tudse@lystig.dk> wrote:

> Det passer ikke det er kun til WINPC LORT!!!
> MVH Niels Larsen

Sande ord!

--
Peter

http://www.titancity.com/lib/
- et friere, billigere og BEDRE Danmark!

Fra : N/A

Dato : 22-02-01 18:59

Fra : Niels Larsen

Dato : 22-02-01 18:59

Ja ok jeg nærlæste det lige på billedet og du må på sin vis have ret. Men
der står bar i deres alm. tekst at det kun er til windows, men i det blå
felt er det rigtigt nok.

> Uha da sikke et surt opstød! Der muligt at jeg tager fejl, men de pakker
der
> sælges i Merlin og EW er klart mærket "Microsoft Office 2000 Professional
> eller Microsoft Office 98 Macintosh Edition (engelsk version)". Det er i
> øvrigt en pakke som i lang tid har været tilbudt til studerende, og der
står
> ingen steder at tilbudet ikke gælder for dem der ønsker at benytte det til
> den Mac. Pakken er også afbilledet, om end ikke særlig tydeligt, på
Merlins