Techno sang??
Fra : Daniel C

Dato : 28-08-02 16:18

hejsa jeg har engang hørt et techno eller Dance nummer hvor der i et
tidspunkt i snagen kommer en lyd der lyder som et legetøj til børn der
bliver trukket op og lige efter kommer der en melodi der også får en til at
tænke på de små??
Jeg kan ikke huske hvad den hedder og vil blive glad for hjælp! Tak på
forhånd! Daniel!

Fra : CybaMerc

Dato : 28-08-02 22:08

A long time ago in a galaxy far, far away....
Daniel C wrote:

[snip]

>Jeg kan ikke huske hvad den hedder og vil blive glad for hjælp! Tak på
>forhånd! Daniel!

Hampenberg - Toy Duck?

Fra : Claus S

Dato : 29-08-02 00:09

> Hampenberg - Toy Duck?

Nej, ducktoy.

Frygtelig sang. Jeg var ved at knække mig af grin, da jeg hørte den første
gang, så en eller anden effekt har den da.

mvh Claus
www.frekvens.dk

Fra : Daniel C

Dato : 29-08-02 16:19

Nej det er desværre ikke ducktoy med hampenberg! ellers godt forsøgt!