Så er der snart en der bliver 40 -
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 28-08-02 15:47

Lørdag den 31. er der en rigtig Mac nørd der bliver 40 år. Hints:

Bor i by der starter med V.
Er set med en trøje med Microsoft logo
Er vegetar
Altid hjælpsom
Medlem af MacBruger

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-08-02 20:23

> Lørdag den 31. er der en rigtig Mac nørd der bliver 40 år. Hints:

> [...]

Mich. Ottosen?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Edlich

Dato : 28-08-02 20:33

In article <1fhna1w.1awvxm04mkk5cN%henrik@muenster.dk>,
henrik@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:

> Mich. Ottosen?

Han kan da umuligt være vegetar.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 28-08-02 20:39

Martin Edlich <newsspam4@mail.edlich.dk> writes:

> Han kan da umuligt være vegetar.

Fordi...?
Han abonnerer da paa Information, saa han er derhen af...

-j

--
Janus Sandsgaard
Celle Crespo 20, 3B - Sopocachi - La Paz

Fra : Martin Edlich

Dato : 28-08-02 20:45

In article <8065xubwp4.fsf@alfred.skaarup.org>,
Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> Fordi...?

Han har snakket om nogen madretter jeg er ret sikker på der er kød i.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 02-09-02 21:38

> Han har snakket om nogen madretter jeg er ret sikker på der er kød i.

Herligt med en opbakning i tider, hvor jeg ellers får tærsk for at være
OFF. Godt at vide, at der er nogle af mine indlæg der er kød på

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-09-02 11:08

On Mon. d. 02 Sep. 2002 kl. 20:37 GMT, Mich. wrote:

> Herligt med en opbakning i tider, hvor jeg ellers får tærsk for at være
> OFF. Godt at vide, at der er nogle af mine indlæg der er kød på

nu er du vist ØFF

Besides, if you can't get a decent kernal panic      <icq://131382336>
or two in a month, what's the point of living?      <aim://reippuert>

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 04-09-02 22:22

> nu er du vist ØFF

Hov, hov, det er da ikke mig med 'svinevaskeren' !

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 05-09-02 09:52

On Wed. d. 04 Sep. 2002 kl. 21:21 GMT, Mich. wrote:

> Hov, hov, det er da ikke mig med 'svinevaskeren' !

Jeg har muligvis misforstået noget - men skulle du ikke vaske david
før han skulle spises?

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 05-09-02 21:55

> Jeg har muligvis misforstået noget - men skulle du ikke vaske david
> før han skulle spises?

Er dén David ikke en selvvasker?
Denne David vasker ikke svin

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 28-08-02 21:23

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> writes:

> Fordi...?
> Han abonnerer da paa Information, saa han er derhen af...

Information gør da ikke specielt i vegetarmadopskrifter.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 02-09-02 21:38

> Fordi...?
> Han abonnerer da paa Information, saa han er derhen af...

Holder den, ja, læser den, ja. Men spise den vil jeg ikke, så vegetarisk
er jeg ikke. En komave kan vistnok klare al den cellulose, men kan en
Lama-mave? (= nyt projekt i La Paz)

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Henrik Münster

Dato : 03-09-02 09:39

Mich. Ottosen <mich.ottosen@post5.tele.dk> wrote:

> Holder den, ja, læser den, ja. Men spise den vil jeg ikke, så vegetarisk
> er jeg ikke. En komave kan vistnok klare al den cellulose, men kan en
> Lama-mave? (= nyt projekt i La Paz)

Vi lærte altid, at en ko kan leve af træspåner og urinstof. Den kan
nemlig forbrænde cellulose. Det kan vi andre ikke så godt.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Edlich

Dato : 03-09-02 10:13

In article <1fhxk7n.19h9vkw1wvnhumN%henrik@muenster.dk>,
henrik@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:

> Vi lærte altid, at en ko kan leve af træspåner og urinstof. Den kan
> nemlig forbrænde cellulose. Det kan vi andre ikke så godt.

Du har ikke en lighter?

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 04-09-02 22:22

> Du har ikke en lighter?

Forbrænde og afbrænde er slet ikke det samme, man brænder jo heller ikke
whisky/whiskey med en lighter, vel?

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Martin Edlich

Dato : 04-09-02 22:28

In article <1fi0duv.19llas1e56n70N%mich.ottosen@post5.tele.dk>,
mich.ottosen@post5.tele.dk (Mich. Ottosen) wrote:

> Forbrænde og afbrænde er slet ikke det samme, man brænder jo heller ikke
> whisky/whiskey med en lighter, vel?

Ikke i nærheden af mig i hvert fald.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-09-02 17:03

On Tue. d. 03 Sep. 2002 kl. 08:39 GMT, Henrik wrote:

> Vi lærte altid, at en ko kan leve af træspåner og urinstof. Den kan
> nemlig forbrænde cellulose. Det kan vi andre ikke så godt.

Til tider kan nman blive meget klog af at læse dk.edb.mac

Fra : Henrik Münster

Dato : 03-09-02 17:47

> Til tider kan nman blive meget klog af at læse dk.edb.mac

Hvis det er fuldstændig ligegyldig paratviden, du har brug for, så bare
kom til mig.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-09-02 20:45

On Tue. d. 03 Sep. 2002 kl. 16:46 GMT, Henrik wrote:

> Hvis det er fuldstændig ligegyldig paratviden, du har brug for, så bare
> kom til mig.

Ellers tak, Jeg har i forvejen for meget af den slags - opdager det
normalt når lørdag eftermiddag tilbringes på sofaen og der er
Jepardy.
Det er dog først rigtigt skræmmende når jeg opdager, at jeg kan
grebarts kataloger fra 83 til 95 udenad, samt at jeg kan citere
Hi-Fi årbogen årgang 85 til 91...

Fra : Henrik Münster

Dato : 03-09-02 22:50

> Det er dog først rigtigt skræmmende når jeg opdager, at jeg kan
> grebarts kataloger fra 83 til 95 udenad, samt at jeg kan citere
> Hi-Fi årbogen årgang 85 til 91...

Jeg plejede at kunne nummerpladerne på alle mine forældres biler gennem
tiden samt flere bekendtes. Jeg er nu ved at vænne mig af med det. Der
er faktisk flere af dem, jeg ikke kan huske.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 05-09-02 10:06

On Tue. d. 03 Sep. 2002 kl. 21:50 GMT, Henrik wrote:

> Jeg plejede at kunne nummerpladerne på alle mine forældres biler gennem
> tiden samt flere bekendtes. Jeg er nu ved at vænne mig af med det. Der
> er faktisk flere af dem, jeg ikke kan huske.

Sådan er jeg ved at få det med telefonnumre, heldigvis - desværre
betyder det også at jeg ikke længere kan lære nye numre.

   Kære doctor brevkasse

   Er det tegn på ælde eller er det blot fordi hjernebarken er fuld?

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-09-02 10:38

> [...]
>
> Kære doctor brevkasse
>
> Er det tegn på ælde eller er det blot fordi hjernebarken er fuld?

Det er alder. Man kan ikke lære en gammel hund nye numre.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Christian Bech

Dato : 05-09-02 22:45

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> skrev:

>   Kære doctor brevkasse
>
>   Er det tegn på ælde eller er det blot fordi hjernebarken er fuld?

Det er smøgerne.
--
Christian

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 04-09-02 17:04

> [...]
> Det er dog først rigtigt skræmmende når jeg opdager, at jeg kan
> grebarts kataloger fra 83 til 95 udenad, samt at jeg kan citere

Har nu fået bekræftet min mistanske om at du må være autist
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 05-09-02 10:09

On Wed. d. 04 Sep. 2002 kl. 16:03 GMT, Michael wrote:

> Har nu fået bekræftet min mistanske om at du må være autist

Jeg er ikke autist men har bestemt autistsiske træk: hvis jeg får
strømper på før undertrøje begynder jeg at skrige og kan tillige finde
på at bide i min egen hånd...

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 05-09-02 11:39

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> writes:

> Jeg er ikke autist men har bestemt autistsiske træk: hvis jeg får
> strømper på før undertrøje begynder jeg at skrige og kan tillige finde
> på at bide i min egen hånd...

Husk: Sokker _foer_ sko.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-09-02 13:10

Thorbjørn Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Husk: Sokker _foer_ sko.

Har du ikke set de tidlige cykelløb om foråret i fjernsynet?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 05-09-02 14:03

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) writes:

> Har du ikke set de tidlige cykelløb om foråret i fjernsynet?

Tidligt er et fyord hos os. Derudover ser jeg ikke meget fjernsyn, og
cykelloeb staar lavt paa listen.

Til gengaeld ser jeg meget ambitioese cyklister julle ud af
indfaldsvejene til Aarhus paa naesten daglig basis - man skulle tro de
skal bruge 30 minutter til at skifte til cykeluniformen.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 05-09-02 12:06

> Jeg er ikke autist men har bestemt autistsiske træk: hvis jeg får
> strømper på før undertrøje begynder jeg at skrige og kan tillige finde
> på at bide i min egen hånd...

Det forklarer dine slåfejl.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 28-08-02 21:28

On Wed. d. 28 Aug. 2002 kl. 19:23 GMT, Henrik wrote:

> Mich. Ottosen?

Vestbjerg?

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 02-09-02 21:38

> Vestbjerg?

Nej, men i øvrigt har jeg haft et tæt forhold til Vestbjerg. I gamle
dage hev jeg altid passet frem, når vi kørte igennem der, for der
begynder Vendsyssel jo.

Nej, jeg residerer i Vårhus nu

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-09-02 11:23

On Mon. d. 02 Sep. 2002 kl. 20:37 GMT, Mich. wrote:

> Nej, jeg residerer i Vårhus nu

det hører vi, men vi høører ikke hvorfor - Er du blevt
landsdelforvist, eller jobber du i der?

Fra : Christian Bech

Dato : 03-09-02 22:03

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> skrev:

>det hører vi, men vi høører ikke hvorfor - Er du blevt
>landsdelforvist, eller jobber du i der?

Mich er udelukkende i byen for at terrorisere mig med trusler om at
komme på besøg sammen med Thorbjørn. Men når man så tager tyren ved
hornen for ikke at udsætte det uundgåelige hører man så fra dem?
--
Christian

Fra : Martin Edlich

Dato : 03-09-02 22:15

In article <db5anusqnociolgnrnd48o63ur6rhivd43@4ax.com>,
Christian Bech <bechd@mac.com> wrote:

> Men når man så tager tyren ved hornen for ikke at udsætte det
> uundgåelige hører man så fra dem?

Det kan være de er bange for tyren.

Fra : Christian Bech

Dato : 04-09-02 09:06

Martin Edlich <newsspam4@mail.edlich.dk> skrev:

>Det kan være de er bange for tyren.

Nej, jeg tror det er Lone.
--
Christian

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 04-09-02 05:06

Christian Bech <bechd@mac.com> writes:

> Mich er udelukkende i byen for at terrorisere mig med trusler om at
> komme på besøg sammen med Thorbjørn. Men når man så tager tyren ved
> hornen for ikke at udsætte det uundgåelige hører man så fra dem?

Institutkaffe? Jeg troede du spøgte.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 04-09-02 09:13

On Tue. d. 03 Sep. 2002 kl. 21:02 GMT, Christian wrote:

> Mich er udelukkende i byen for at terrorisere mig

Aha, han har overtaget fru Drusse's job som dæmonjæger - Det lyder som
en gyldig grund Spørgsmålet er om han kan nå at gøre tilstrækklig
opmærksomhed omkring sin gerning inden Von Trier påbegunder castingen
til Riget III.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 04-09-02 22:22

> [...]
> en gyldig grund Spørgsmålet er om han kan nå at gøre tilstrækklig
> opmærksomhed omkring sin gerning inden Von Trier påbegunder castingen

Er gået i skarp træning. Hvornår er der casting?

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 05-09-02 18:25

> Er gået i skarp træning. Hvornår er der casting?

små slag... Få du nu først tiltusket dig en audiens hos bechd og gør
et seriøst forsøg på at ryge ham ud.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 05-09-02 21:55

> små slag... Få du nu først tiltusket dig en audiens hos bechd og gør
> et seriøst forsøg på at ryge ham ud.

Jeg tusker og tusker. Tvivler lidt på, at han vil se mig (lugte min
cerut) i de hellige haller. Så det kommer til at knibe med at ryge ham
ud. Prøver jo også at møde ham 'ude i byen', men så får jeg jo ikke set
hans MacOS X 10.5

Morten, kunne du ikke hjælpe med mit CocoAspell spørgsmål?

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Christian Bech

Dato : 05-09-02 22:45

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> skrev:

>små slag... Få du nu først tiltusket dig en audiens hos bechd og gør
>et seriøst forsøg på at ryge ham ud.

Vi har et blåt studie, så vi broadcaster bare skorstenen, så vi ikke
behøves at være i stue med ham.
--
Christian

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 04-09-02 22:22

> [...]

> komme på besøg sammen med Thorbjørn. Men når man så tager tyren ved
> hornen for ikke at udsætte det uundgåelige hører man så fra dem?

Hov, hov, Christian. Har været væk fra maskinen i tre dage, og der var
kommet _så_ mange indlæg. Ind i køen, Christian

Hører du nu? Du kan jo lige maile os off-liste med et forslag til tid og
sted, så møder i hvert fald jeg op. Gerne.

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Christian Bech

Dato : 05-09-02 22:45

mich.ottosen@post5.tele.dk (Mich. Ottosen) skrev:

>Hov, hov, Christian. Har været væk fra maskinen i tre dage, og der var
>kommet _så_ mange indlæg. Ind i køen, Christian

Så må du jo prioritere. Hvis jeg bliver prioriteret lavt nok, bliver
kagen meget tør!

>Hører du nu? Du kan jo lige maile os off-liste med et forslag til tid og
>sted, så møder i hvert fald jeg op. Gerne.

Går det an, det dermed med mail? Skal man ikke helst holde den slags i
gruppen - uanset hvor uvedkommende det måtte være for de fleste? Måske
kunne man også spørge, om der var andre der ville være med?

Jeg skal forsøge at kontakte jer, så snart jeg kommer i kontakt med
min kalender-server.
--
Christian

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 04-09-02 22:22

> det hører vi, men vi høører ikke hvorfor - Er du blevt
> landsdelforvist, eller jobber du i der?

Ja og ja (går på et kursus)

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 05-09-02 10:11

> Ja og ja (går på et kursus)

Øv, her troede jeg at der var en mere saftig årsag til forvisningen - eks
at dr. brevkasse havde observeret dig anvande flerkanps mus på PB'en i
offentlighed.

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-09-02 10:38

> Øv, her troede jeg at der var en mere saftig årsag til forvisningen - eks
> at dr. brevkasse havde observeret dig anvande flerkanps mus på PB'en i
> offentlighed.

Mich. er flyttet, for at jeg ikke skal opdage det.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 05-09-02 21:55

> Mich. er flyttet, for at jeg ikke skal opdage det.

Til begge: nej!

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 28-08-02 21:29

On Wed. d. 28 Aug. 2002 kl. 14:46 GMT, [2900] wrote:
> Lørdag den 31. er der en rigtig Mac nørd der bliver 40 år. Hints:

> [...]

Hvad få man for at gætte på Villy (er han ikke fra "Vejen" elle rnoget
i den stil?)

Fra : Christian Bech

Dato : 28-08-02 22:49

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> skrev:

>Hvad få man for at gætte på Villy (er han ikke fra "Vejen" elle rnoget
>i den stil?)

Du trænger seriøst til at få opdateret din viden om østjysk geografi.

Du foræres således et weekendophold hos Thorbjørn - så kan i cykle til
Hammel og besøge Villy
--
Christian

Fra : Villy Erichsen

Dato : 29-08-02 04:49

Christian Bech wrote:

> Du trænger seriøst til at få opdateret din viden om østjysk geografi.
>
> Du foræres således et weekendophold hos Thorbjørn - så kan i cykle til
> Hammel og besøge Villy

I skal være velkommen - men sig lige til inden I kommer - jeg skal først
have installeret en bom - så Morten kan få siklen stoppet
På VEJEN kunne I så medbringe et friskfangede ørreder fra Markusminde Put
& Take. (jeg kan røge eller grille efter behag)
(den med vejen var altså god nok)

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 01-09-02 20:46

On Thu. d. 29 Aug. 2002 kl. 03:48 GMT, Villy wrote:

> I skal være velkommen - men sig lige til inden I kommer - jeg skal først
> have installeret en bom - så Morten kan få siklen stoppet

I fremtiden vil jeg nøjes med at fortælle Henrik om mine sikkel
oplevelser i de dertil egnede grupper - i mobber jo mig.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 29-08-02 08:08

Christian Bech <bechd@mac.com> writes:

> Du foræres således et weekendophold hos Thorbjørn - så kan i cykle til
> Hammel og besøge Villy

Jeg har vaeret i Hammel en del paa det sidste, men jeg er ikke faldet
over Villy.

Hyggelig by, ioevrigt. Dejligt at se en lille provinsby saa taet paa
Aarhus.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : thomas tomcat

Dato : 29-08-02 11:43

in article kkwuqa2ldh.fsf@mimer.null.dk, Thorbjoern Ravn Andersen at
thunderbear@bigfoot.com wrote on 29/08/02 9:07:

> Jeg har vaeret i Hammel en del paa det sidste, men jeg er ikke faldet
> over Villy.

han rejser sig vel osse op en gang imellem.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 01-09-02 20:44

On Wed. d. 28 Aug. 2002 kl. 21:48 GMT, Christian wrote:

> Du trænger seriøst til at få opdateret din viden om østjysk geografi.
>
> Du foræres således et weekendophold hos Thorbjørn - så kan i cykle til
> Hammel og besøge Villy

kun såfremt du kan garantere solskin - så vidt jeg ved fungerer Thorbjørns
sikkel ikke i regnvejr.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 02-09-02 08:57

> kun såfremt du kan garantere solskin - så vidt jeg ved fungerer Thorbjørns
> sikkel ikke i regnvejr.

Den virker i dag - det er godt nok dajly vejr :))

Aergerligt at computeren er i Holland - det er lige tiden at sidde
under korkegen og dufte paa blommerne.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Christian Bech

Dato : 02-09-02 09:54

Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> skrev:

>Den virker i dag - det er godt nok dajly vejr :))
>
>Aergerligt at computeren er i Holland - det er lige tiden at sidde
>under korkegen og dufte paa blommerne.

Tag på arbejde, dovne hund.
--
Christian

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 02-09-02 10:25

> Tag på arbejde, dovne hund.

Hvorfor det? Hvis man kan arbejde hjemmefra korkegen?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Villy Erichsen

Dato : 29-08-02 04:40

Morten Reippuert Knudsen wrote:

> [...]

Altså Vammel (det kunne også være Vadsted - et vadested lige uden for
Hammel)

Hvis det er den med det stribede æble er det rigtig nok.

Ja, hvis oksemørbrad er en vegetarret

Især til at udrydde noget godt rødvin (ned med vinen)

Diskvalificeret på grund af alder

> Hvad få man for at gætte på Villy (er han ikke fra "Vejen" elle rnoget
> i den stil?)

Jeg vil tro du kan slippe med at give en omgang pils til gruppen.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 01-09-02 20:47

On Thu. d. 29 Aug. 2002 kl. 03:40 GMT, Villy wrote:

> Jeg vil tro du kan slippe med at give en omgang pils til gruppen.

Så vil jeg undlade at gætte.

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 28-08-02 20:50

jesper@gylling.net writes:
>Lørdag den 31. er der en rigtig Mac nørd der bliver 40 år. Hints:

> [...]

Så er det nok Jesper Ørsted, for han har en bror der vist er helt tosset
med Microsoft. Ja brødre kan jo være meget forskellige. Broderen spiser
måske også kød?)

Til Lykke Jesper Ø (på forskud
Fra Hanne

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Giv Enterpol gødning og lad den blive storblomstrende.

Fra : Michael Holm

Dato : 28-08-02 21:44

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

> Så er det nok Jesper Ørsted, for han har en bror der vist er helt tosset
> med Microsoft. Ja brødre kan jo være meget forskellige. Broderen spiser
> [...]
skulle til at sige han bor i søborg, men det er måske snarre vangede
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 28-08-02 22:33

> [...]

> Så er det nok Jesper Ørsted, for han har en bror der vist er helt tosset
> med Microsoft. Ja brødre kan jo være meget forskellige. Broderen spiser

Hanne du har snydt !! 8-D

Har du kigget i medlemsdatabasen ?

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 28-08-02 20:52

henrik@muenster.dk writes:

>Mich. Ottosen?
Jeg ville besvime, hvis jeg fik at vide, at han var vegetar(pludselig) og
havde en Microsoft T- Shirt. HELT HELT utænkeligt

Hilsen Hanne

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Giv Enterpol gødning og lad den blive storblomstrende.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 02-09-02 21:38

> Jeg ville besvime, hvis jeg fik at vide, at han var vegetar(pludselig) og
> havde en Microsoft T- Shirt. HELT HELT utænkeligt

Ja, ja, ja. Jeg ville sgu' da osse besvime, hvis jeg skulle ændre min
ekostvaner så radikalt og til overflod skrue min overkrop ned i en MS
t-shirt. Min gamle Claris t-shirt snærer skam nok!

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 02-09-02 21:41

Mich. Ottosen <mich.ottosen@post5.tele.dk> wrote:

> hvis jeg skulle ændre min ekostvaner

Det bli'r da osse mere og mere moderne... Ekost (eller er det e-kost?) -
måler man indtaget i kilo- eller megabyte?

Og næste gang man skal sidde og nyde en whisky... e-whisky? Næh tak, de
kan tro nej - den skal de ikke få held med ...

--
Venlig hilsen
Thomas Tvegaard

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 02-09-02 23:48

Thomas Tvegaard <ttvegaard@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>
> Og næste gang man skal sidde og nyde en whisky... e-whisky? Næh tak, de
> kan tro nej - den skal de ikke få held med ...

Min tastefejl. Melder du dig under fanerne i det fælles
stavekontrolkorps?

Whisky staves da vist med e i enden, når det er godt? Whiskey? Ikke
sandt, Martin?

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 02-09-02 23:50

Mich. Ottosen <mich.ottosen@post5.tele.dk> wrote:

> Min tastefejl. Melder du dig under fanerne i det fælles
> stavekontrolkorps?

Overhovedet ikke! Jeg troede, der var tale om produktudvikling

> Whisky staves da vist med e i enden, når det er godt? Whiskey? Ikke
> sandt, Martin?

God whisky fremstilles også i Skotland.

--
Venlig hilsen
Thomas Tvegaard

Fra : Martin Edlich

Dato : 03-09-02 00:04

In article <1fhwspo.1fgi1y2kntbfkN%mich.ottosen@post5.tele.dk>,
mich.ottosen@post5.tele.dk (Mich. Ottosen) wrote:

> Whisky staves da vist med e i enden, når det er godt? Whiskey? Ikke
> sandt, Martin?

Whiskey er irsk, Whisky er skotsk - begge dele fås i glimragende
kvaliteter.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 03-09-02 06:33

ttvegaard@yahoo.dk (Thomas Tvegaard) writes:

> Det bli'r da osse mere og mere moderne... Ekost (eller er det e-kost?) -
> måler man indtaget i kilo- eller megabyte?

Megabite. HTH.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-09-02 11:07

On Mon. d. 02 Sep. 2002 kl. 20:41 GMT, Thomas wrote:

> Og næste gang man skal sidde og nyde en whisky... e-whisky? Næh tak, de
> kan tro nej - den skal de ikke få held med ...

iWhisky?

Fra : Villy Erichsen

Dato : 03-09-02 12:20

Morten Reippuert Knudsen wrote:

> iWhisky?

Der skal ikke noget i Whisky - men der skal Whisky i glasset (halsen)

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 28-08-02 23:52

jesper@gylling.net writes:

>Hanne du har snydt !! 8-D
>
>Har du kigget i medlemsdatabasen ?
>
>--
>Med venlig hilsen Jesper )
>http://www.gylling.net/
>
>ftp://80.197.181.14/ - in action from 9 am - 0.30 am CET

Nej, for det første står der ikke fødseldag i databasen og for det andet
ved jeg at Jesper er nogenlunde på alder med min ældste søn, som fylder 40
om 9 mdr. Jeg ved at han er vegetar og det var måske mest det der ramte-
og så er jeg lidt synsk))
Øv bøv Jeg har også en fornemmelse af at han har hjulpet dig en del
igennem tiderne?

Hilsen Hanne

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Giv Enterpol gødning og lad den blive storblomstrende.

Fra : Jesper

Dato : 29-08-02 14:37

> Lørdag den 31. er der en rigtig Mac nørd der bliver 40 år. Hints:

> [...]

Jeg fyldte altså 40 år den 31. Juli, men ellers er det rigtigt nok.
--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 29-08-02 14:54

Jesper <spam@supressor.invalid> wrote:

> Jeg fyldte altså 40 år den 31. Juli, men ellers er det rigtigt nok.

Hod kæft mand, så har du stået i min kalender under den forkerte måned i
årevis.

Godaw do.

Nå, men tillykke med de 40 for en måned siden. 8-D

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/