Vedr. brug af ledere i kabel...
Fra : J. Tromborg

Dato : 28-08-02 14:47

Er der nogen der kan fortælle mig hvilke ledere i kablet der bruges og til
hvad.

Der er tale om et standard 8-leder ISDN-kabel.

Jeg har haft det stående et eller andet sted, men kan ikke finde det mere.

MVH

Jonas

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-08-02 15:25

"J. Tromborg" <JT@e-postboks.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kan fortælle mig hvilke ledere i kablet der bruges og
til
> hvad.
> Der er tale om et standard 8-leder ISDN-kabel.

De 2 midterste par (par 2 er udenom par 1)
Det ene par anvendes til signaler mod centralen, det andet par anvendes
til signaler fra centralen.

OPDATERET Usenetstatistik pr. 27/8 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-08-02 16:51