Sammenligning af tændrør
Fra : Thomas Hvalsø Sørens~

Dato : 28-08-02 10:41

Er der nogen som har kendskab til nogle sammenligningstabeller mellem
kompatible tændrør? Jeg står konkret og har brug for en tabel over
kompatible NGK og Champion tændrør...

M.v.h.

Thomas Hvalsø Sørensen
XJ600S Diversion

Fra : Lars Eckberg

Dato : 28-08-02 11:18

"Thomas Hvalsø Sørensen" <mr-whalesea@get2net.dk> wrote in message
> Er der nogen som har kendskab til nogle sammenligningstabeller mellem
> kompatible tændrør? Jeg står konkret og har brug for en tabel over
> kompatible NGK og Champion tændrør...

De fleste forhandlere af NGK tændrør har en omsætningstabel =)
Sidst jeg skulle bruge et Champion rør gik jeg ind hos en mc forhandler der
handlede med NGK, og fik dem til at slå det op. (pænt af dem)

Mvh Lars

Fra : Morten

Dato : 28-08-02 11:43

Sammenligningstabellerne findes på de fleste producenters hjemmeside
- ellers kan de vel ikke gøre sig forhåbning om at vinde markedsandele.

Ellers prøv universalnøglen.. www.google.com

/Morten
Z650 @ bosch - da den HELLER ikke kan lide NGK

Fra : Christian Nedergaard

Dato : 28-08-02 12:57

> [...]
> Er der nogen som har kendskab til nogle sammenligningstabeller mellem
> kompatible tændrør? Jeg står konkret og har brug for en tabel over

Prøv evt. http://www.ngkspark.com.au/spark_plug_cross_ref_chart_index.htm
/cnn

Fra : GERT BO THORGERSEN

Dato : 28-08-02 17:46

Jeg har da selv en mindre opslagsbog fra NGK, for 2 hjulede køretøjer, 162
sider med det hele i den er fra 1999. Omregninger på de sidste 20 sider. Jeg
tror jeg fik den fra England, sammen med andre papirer om tændrør, men den
burde da også kunne fås via NGK forhandlere i Danmark.
Men adressen der er på den er fra Tyskland. Der står:

NGK Spark Plug Europe Gmbh.
Harkortstrasse 41.
40880 Ratingen-Tiefenbroich

Telefon (0 21 02) 974-000
Fax (0 21 02) 974 149

Mvh. Gert Thorgersen

Thomas Hvalsø Sørensen <mr-whalesea@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aki5rr$bkg$1@news.cybercity.dk...

Fra : T.T.Toft

Dato : 28-08-02 21:09

Du kan måske finde krydsreferencen på
http://www.newsachsmotor.de/Spezialtipps/Kerzentabelle/body_kerzentabelle.ht
ml

M.v.h. Thomas Toft

Fra : Thomas Hvalsø Sørens~

Dato : 29-08-02 09:27

Mange tak for alle svarene

M.v.h.

Thomas HValsø
XJ600S Diversion

Fra : Armand

Dato : 01-09-02 10:54

> [...]
> Er der nogen som har kendskab til nogle sammenligningstabeller mellem
> kompatible tændrør? Jeg står konkret og har brug for en tabel over

Problemet er ikke større end at enhver producent har en
applikationsliste hvori din model også vil være at finde!

--
Armand.