Musikpolitiet: Søs Fenger vs. All Saints
Fra : Peter Theglev

Dato : 28-08-02 08:54

Den er måske lidt tynd, men jeg synes i den grad, at Martin Brygman, der
står bag Søs' seneste hit 'Beverly Ways' har haft All Saints 'The Beach'
- specielt omkvædet og "lydene"

[Peter]

Fra : Flemming Holm

Dato : 28-08-02 10:44

Enig !!!!

Det var osse det første jeg tænkte, da jeg hørte nummeret.

Flemming¨

Fra : thomas tomcat

Dato : 29-08-02 15:33

in article 3d6c9b3f$0$27654$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, Flemming Holm at
konsholm@tdcadsl.dk wrote on 28/08/02 11:43:

> Enig !!!!
>
> Det var osse det første jeg tænkte, da jeg hørte nummeret.
>
> Flemming¨
>
> "Peter Theglev" <dtpeter@mac.com> wrote in message

detsamme hér. Og jeg hører det stadig, hver gang den 'danske' udgave kører
hos naboens radio.

Fra : Peter Theglev

Dato : 28-08-02 10:49