Snegle i postkasse?
Fra : Thomas

Dato : 28-08-02 08:37

Jeg har snegle i postkassen, og de æder min post. Det kan selvfølgelig være
en kortsigtet fordel mht. regninger, men jeg vil dog gerne være fri for, at
min post bliver spist.

Er der nogen der har nogle gode ideer til hvordan jeg slipper af med dem?

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - ny version!
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside?

Fra : JEY

Dato : 28-08-02 09:53

sprøjt med trionol 810, kan købes i matas & bilka !!

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 28-08-02 10:14

"Thomas" <flash4@it.dk> writes:

> Jeg har snegle i postkassen, og de æder min post. Det kan selvfølgelig være
> en kortsigtet fordel mht. regninger, men jeg vil dog gerne være fri for, at
> min post bliver spist.

Den var ny: Jeg har ikke betalt min regning, fordi sneglene åd den!

> Er der nogen der har nogle gode ideer til hvordan jeg slipper af med dem?

Hvis du nu ikke vil igang med den store mængde gift, så kan du måske
lave sådan en dims, så sneglene ikke kan komme ind i postkassen.

Jeg kunne forstille mig at man kunne ændre lidt på det sneglehegn der
er beskrevet her i artiklen:
http://hjem.get2net.dk/TNGrafik/genbrug/killersnail/killersnail.htm
Altså noget der ligner et 1-tal, hvor sneglene ikke kan komme til at
kravle over.

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland