fortrolighed
Fra : Chokmah

Dato : 19-02-01 22:49

fik en sms fra min søster på 15 i forgårds at hun havde overnattet ved en af
sine drenge venner om jeg synets hun skulle fortælle far det - nu har jeg jo
kendt ham i 35 år - så det mente jeg ville være stratekisk meget dumt - med
mindre der var skyggen af chanse for at han slev ville finde ud af det .
Hun har også fåed andre *voxen* uvanner som hun deler med sin store bror ...
hvad jeg da sætter stor pris på.
selvfølig skal man ikke bryde sådan en fortrolighed og slev om jeg har
forklaret hende nødvendigheden af præservativer til hvis og i så fald til
hun rødmede op til hård røderne.
så sider jeg aflige vel og tænker for helved hvis hun nu bliver gravid -
blir voldtaget i en brandert og hva fan der nu kan gå galt ... ?
selv om jeg HAR fortalt at alt det der kan ske ... men hvis det sker , så
vil jeg føle mig skyldige , jeg ved ikke rigtigt i hvad - alle har brug for
en fortrolig og jeg holder da os min hæft - ja ja jeg råde føre mig lige med
freY...
men med sligt der prøver man at samligne med sig selv ... jeg både drak røg
fede & parrede mig da jeg var 15
det gør hun nu ikke så rabiat .... men det er jo ikke en måle stok !
Er der nogen bedre måde at formidle budskabet på ?
MvH
Bo