Problem med InstallShield Express - Borlan~
Fra : Bjarne Damsgaard

Dato : 28-08-02 05:20

Jeg har skrevet et program i Delphi 6 Prof., som jeg vil lave et
installationsprogram for. Jeg forsøger at anvende det medfølgende program
InstallShield Express - Borland Limited Version, men programmet nægter at
lade mig overføre filer fra Source Computer's Files til Destination
Computer's Files...

Er der nogen der ved hvorfor, og hvordan problemet løses?

Det skal måske nævnes at jeg kører på en Windows 2000 maskine der ikke er på
Internet, og at InstallShield under opstart forgæves søger at downloade et
diagnoseprogram til automatisk opgradering fra nettet. I fejlmelding er der
en opfordring til at foretage et manuel check af updates, men jeg kan ikke
finde noget til mit program InstallShield ver. 3.03

mvh

Bjarne Damsgaard