Opeth
Fra : -V-

Dato : 28-08-02 03:17

I en anden tråd spurgte jeg: "Er der nogen her, der kender det svenske band
Opeth".

Jeg fik selvfølgelig ingen svar, så nu prøver jeg her:

Er der nogen her, der kender det svenske band Opeth?

Og har vedkommende hørt den nye udgave af Blackwater Park. Holder den?
Bliver der en turné til DK?

-V-

Fra : Enzo

Dato : 28-08-02 14:41

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message
> [...]
> Opeth".
>
> Jeg fik selvfølgelig ingen svar, så nu prøver jeg her:
>
> Er der nogen her, der kender det svenske band Opeth?

Jeg kender godt Opeth, og har desperat prøvet at kunne komme til at lide
dem, fordi frontmand Mikael Akerfeldt tidligere har været en del af (og
senere produceret for) et af mine yndlingsbands, Katatonia. Jeg er dog ved
at give op og komme til den erkendelse, at de ikke siger mig det vilde.

Fra : -V-

Dato : 03-09-02 00:13

"Enzo" <anso@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at give op og komme til den erkendelse, at de ikke siger mig det vilde.

Har hørt mange gode ting om Katatonia, måske man skulle investere lidt af
sine spareskillinger?

Skal lige høre: hvad har du hørt med Opeth?
Det fangede dig ikke rigtigt? Kender godt fornemmelsen, selv om jeg ikke
helt kan forstå det i Opeths tilfælde. Det er sgudda afvekslende som intet
andet?!

-V-

Fra : Enzo

Dato : 06-09-02 22:54

> Har hørt mange gode ting om Katatonia, måske man skulle investere lidt af
> sine spareskillinger?

Du kan jo downloade lidt fra nettet, og så beslutte, om det er værd at købe.
I disse tider, hvor piratkopiering fremstilles aldeles sort/hvidt er det vel
et eksempel på, hvad nettet også kan bruges til.

> [...]
> helt kan forstå det i Opeths tilfælde. Det er sgudda afvekslende som intet

Jeg kan ikke huske præcis, hvilke udgivelser jeg har hørt. Et par stykker er
det da blevet til. Og det er sgu ikke ringe, slet ikke. Det tænder mig bare
ikke så meget.

Fra : -V-

Dato : 07-09-02 12:54

> Du kan jo downloade lidt fra nettet, og så beslutte, om det er værd at
købe.

Hvad kan du anbefale?

> I disse tider, hvor piratkopiering fremstilles aldeles sort/hvidt er det
vel
> et eksempel på, hvad nettet også kan bruges til.

Kan det da bruges til andet og mere fornuftigt...?

-V-

Fra : Enzo

Dato : 08-09-02 16:16

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message

> "Enzo" <anso@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> af

> købe.
>
> Hvad kan du anbefale?

Personligt foretrækker jeg deres sidste cd, "Last fair deal gone down", der
vel kan karakteriseres som melankolsk metalrock med fremragende melodier.
Skal jeg nævne et enkelt nummer fra den cd, ku' det være "Teargas". Skal
det være lidt mere brutalt, er deres tidligere udgivelse "Brave murder day"
også rigtig fed.
Men, for fanden, det hele er jo fedt...:)