problemer med layers i tabel
Fra : Jannik

Dato : 27-08-02 23:04

Hej allesammen

På min side har jeg indsat nogle layers i en tabel, som skal vises
efterhånden som man går med musen over menu'en, dvs. det gør det nu osse,
sådan da...
Først havde jeg problemer med at de lagde sig under hinanden, og det var
ikke så smart at se på, det fik jeg så ordnet på en ikke så god måde, så nu
har jeg et kæmpe "frirum" ned til nederste tabel.
Dette "frirum" vil jeg gerne af med, er der nogen som har en løsning ?

håber det gav mening for nogen...

her kan i se problemet www.comodin.dk

Med Venlig Hilsen

Jannik

Fra : Jannik

Dato : 29-08-02 14:46

-snip alt-

nå fandt selv ud af det...

Fra : Claus Sørensen

Dato : 29-08-02 17:12

Jannik wrote:

> nå fandt selv ud af det...

Kunne du vise resultatet,så andre ikke læser din tråd nøtteløst?

De herligste hilsner

Fra : Jannik

Dato : 29-08-02 17:45

"Claus Sørensen" <cs@chbs.dk> wrote in message

> Kunne du vise resultatet,så andre ikke læser din tråd nøtteløst?

well jeg skal prøve...

jeg havde sat mine 4 layers til:

style="position:relative; left: 150px; top:(forskelligt for alle
layers)px; etc...)
(hvilket resulterede i at jeg fik et unødvendigt rum nednunder)

lavede dem så om til:

style="position:absolute; left:1px; top:1px; etc..." allesammen og satte
dem derefter ind i et nyt layer som jeg satte til
style="position:relative; left:(angav det rigtige sted); top(angav det
rigtige sted); etc...)

derved blev alle layers på den rigtige plads som jeg havde sat dem til, uden
noget ekstra rum nedenunder...

håber der var nogen som forstod dette, og som evt. kan bruge det til
noget...

//jannik

-=today is part of tomorrows history=-