SMS Server TDC
Fra : FLJ

Dato : 27-08-02 22:04

Hej

> Jeg mangler et telefonnummer til TDC´s SMS server.
>
> Jeg skal sende Operatørlogoer, Billedsms´er osv. fra programmet SmartSMS.
> Nummeret 40390999 virker tilsyneladende ikke (optaget).
>
> Nogen der kan hjælpe??
>

> mvh
> FLJ

---

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 27-08-02 22:31

"FLJ" skrev:

> [...]

Er du sikker på at den slags stadig findes ? Teleselskaberne har rimeligt
konsekvent lukket ned for "gratis SMS'er", så det kan være derfor du ikke
længere kan komme i kontakt med serveren. Men prøv at skrive til dem (find
en kontakt via www.tdcmobil.dk)

Her er iøvrigt lidt artikler omkring lukningen af diverse internet
sms-gateways:
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=14468

Mvh, Lars

Fra : Pita

Dato : 27-08-02 22:48

"FLJ" <flj@ofir.dk> wrote in message news:akgpg0$cdq$1@sunsite.dk...
> Hej

SmartSMS.

har du husket 004540390999 ? Det skal være med 0 og 45 kan ikke huske det
helt check help i programmet. Nummeret virker

--
Pita

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 27-08-02 23:42

"Pita" <ged@vip.cybercity.dk> wrote in

> har du husket 004540390999 ? Det skal være med 0 og 45 kan ikke
> huske det helt check help i programmet. Nummeret virker

De fleste klarer det fint med + istedet for 00

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 28-08-02 05:40

I post'en news:Xns92787195713Dhstidsen@212.54.64.149, Skrev Henrik
Stidsen med adressen spamtrap@spammer.dk :
> "Pita" <ged@vip.cybercity.dk> wrote in

> De fleste klarer det fint med + istedet for 00

Mener faktisk at lige præcis SmartSMS vil ha nuller i stedet for "+" ....
Men det er lang tid siden jeg brugte dailup forbindelser og det program !:)

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : Peter Rongsted

Dato : 28-08-02 06:44

Henrik Stidsen <spamtrap@spammer.dk> wrote:

>"Pita" <ged@vip.cybercity.dk> wrote in

>De fleste klarer det fint med + istedet for 00

Ikke på fastnettet!

Peter

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 28-08-02 23:22

nospam@rongsted.dk (Peter Rongsted) wrote in

> Ikke på fastnettet!

Hov, overså lige at det var med et program via fastnet - min fejl :/

Fra : Fischer

Dato : 28-08-02 05:31

SmartSMS.

Det er fordi nummeret er: 43625250 (og den skal være uden 0045 / +45)

*Fischer

Fra : FLJ

Dato : 28-08-02 20:53

Jeg har prøvet med 43625250 men den giver en fejlmeddelese. Hvad kan der
været galt? Er SMS serveren lukket??

mvh

---

Fra : Fischer

Dato : 29-08-02 04:45

> Jeg har prøvet med 43625250 men den giver en fejlmeddelese. Hvad
> kan der været galt? Er SMS serveren lukket??

ØV - ja, den er da gået helt død!
Det er ikke mere end et par måneder siden jeg sidst brugte den, men lige nu
er den ikke så brugbar.

Tør man håbe på det er et midlertidigt problem?

*Fischer

Fra : Fischer

Dato : 29-08-02 09:00

> ØV - ja, den er da gået helt død!
> Det er ikke mere end et par måneder siden jeg sidst brugte den, men lige
nu
> er den ikke så brugbar.

Har lige ringet her fra min arbejdsplads.
Her virker det - men måske er det bare gået i orden af sig selv?

*Fischer

Fra : Keld Nygaard

Dato : 29-08-02 09:53

"FLJ" <flj@ofir.dk> skrev i en meddelelse news:akgpg0$cdq$1@sunsite.dk...
> Hej

SmartSMS.

TDC har for kort tid siden lukket deres gamle "gratis" nummer 43625250.
Istedet har de oprettet samme funktion på et nyt nummer 90131201

mvh

Keld Nygaard

Fra : FLJ

Dato : 29-08-02 19:40

Det virker fint med det nye nummer.

Tak for hjælpen.

mvh

"Keld Nygaard" <keld@wapse.dk_fjerndette> skrev i en meddelelse

> [...]
> > >

> TDC har for kort tid siden lukket deres gamle "gratis" nummer 43625250.
> Istedet har de oprettet samme funktion på et nyt nummer 90131201

---

Fra : Fischer

Dato : 30-08-02 05:16

> Det virker fint med det nye nummer.

Men hvad KOSTER det ???

*Fischer

Fra : Nikolaj Riis Josephs~

Dato : 30-08-02 22:27

Hejsa!
> TDC har for kort tid siden lukket deres gamle "gratis" nummer 43625250.
> Istedet har de oprettet samme funktion på et nyt nummer 90131201
Nummeret 43625250, virkede fint for mig for 5 min. siden....

VH
Nikolaj Riis Josephsen