Auerswald Commander Basic
Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 27-08-02 22:04

Er der nogen, der har erfaring med et Auerswald Commander Basic
omstillingsanlæg?

Vi har pt. et Mezzo 824, som begynder at vise tegn på slidtage. Nogle
opkald mistes ganske enkelt ved viderestilling mellem lokalnumrene,
o.l.

Nu har vi fået tilbudt et Auerswald Commander Basic, men er det et
fornuftigt valg?

Vi har brug for:

4 bylinjer (måske 6 senere)
12 lokallinjer
Viderestilling med ventemusik til både interne og eksterne numre
Medflytning til eksterne numre
Automatisk dag- og natstilling: Der kan ikke ringes ind, men på
_nogle_ apparater kan der ringes ud.
Den ene lokallinje skal være ISDN - til omstillingen - resten analoge.

Tjah og så lige de sædvanlige ting man ikke skænker en tanke;)

/JD

Fra : Gert Christensen

Dato : 28-08-02 06:38

Må man spørge om prisen på sådan et anlæg?
Og hvor du køber det?

Fra : Hartmann

Dato : 29-08-02 15:35

Hej Jimmy
Kender ikke omtalte anlæg, men hvis jeg forstår hvad du skriver korrekt
vil du have både ISDN by linier og Analoge bylinier. Det kan absolut
ikke betale sig, skift alle bylinier til ISDN det er meget billigere i
Abn op til 30% sparet. Du kan stadig have anolge app på lokal siden hvis
du absolut vil det. Omstillingen skal bruge et lidt mere avanceret
system app det har de fleste nyere omstillingsanlæg. Køb et anlæg der
senere kan udvides både med bylinier og med lokal linier ellers vil du
blive ked af det senere.

MVH

Jan

http://www.kandu.dk/

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 01-09-02 12:19

>Kender ikke omtalte anlæg, men hvis jeg forstår hvad du skriver korrekt
>vil du have både ISDN by linier og Analoge bylinier.

Jeg beklager hvis det kan tolkes sådan. Der skal kun være digitale
bylinjer. Det er lokalt vi vil bevare de analoge, da vi ikke har råd
til at skifte alle app. Men omstillingen skal naturligvis være
digital.

Fra : Jesper Raabjerg Lars~

Dato : 03-09-02 21:53

> [...]
> bylinjer. Det er lokalt vi vil bevare de analoge, da vi ikke har råd
> til at skifte alle app. Men omstillingen skal naturligvis være

Hej Jimmy

Det er et rigtigt godt anlæg og med gode udvidelses muligheder. Jeg har
programmeret og monteret den type anlæg i et år og har rigtig gode
erfaringer med det.
Det kan du trygt købe.

Jesper Raabjerg Larsen

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 07-09-02 19:44

On Tue, 3 Sep 2002 22:53:24 +0200, "Jesper Raabjerg Larsen"
<jesper@raabjerg-larsen.dk> wrote:

>Det er et rigtigt godt anlæg og med gode udvidelses muligheder. Jeg har
>programmeret og monteret den type anlæg i et år og har rigtig gode
>erfaringer med det.
>Det kan du trygt købe.

Hvordan er det i forhold til f.eks. LG GDK-16 ?

Nogen, der kender fordele og ulemper ved de to ?