Hej drenge... og piger self... :)
Fra : Kenneth Brøgger

Dato : 27-08-02 20:55

Kan I hjælpe mig?

www.broeggers.dk/wiisbye

Det er NÆSTEN tydeligt hvad det er jeg vil ha' lavet... Det skal være sådan,
at der hvor der er billeder, i bunden, skal der være sådan en "menu-agtig"
slide-show-dims... :)

Så når man klikker på frem, går den et billede frem, og tilbage det modsatte
selvfølgelig.... :)

Med venlig hilsen

Kenneth Brøgger

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 27-08-02 21:22

"Kenneth Brøgger" <broegger@pc.dk> wrote in message
> [...]
sådan,
> at der hvor der er billeder, i bunden, skal der være sådan en "menu-agtig"

Jeg tror du er landet det forkerte sted, denne gruppe er om JAVA ikke
Javascript, som er det du nok skal bruge.

Hops venligst over i den korrekte gruppe

Søren Reinke
http://www.dykkercenterlangeland.dk
Dyk på Seattle i Kristianssand den 19-20 September