Flyvetid.
Fra : Coppi

Dato : 27-08-02 20:25

Hej alle

Er der nogen der ved om der findes en side hvor man kan se flyvetider forsk.
steder hen.

Jeg har et væddemål kørende om flytiden fra Sidney til den sydligste
internationale lufthavn i New Zeeland.
Mit skud er ca. 10 timer.

Har jeg ret ???

Coppi

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 27-08-02 21:52

Der er ca. 1200 km, så kan du selv gætte om du har vundet eller tabt det
væddemål. Du kan jo altid sige, at du mente i et svævefly - så passer
det sikkert meget godt.

Fra : Søren Blom

Dato : 28-08-02 01:52

"Uffe Kousgaard" <uffe@routeware.dk> skrev
> Der er ca. 1200 km, så kan du selv gætte om du har vundet eller tabt det
> væddemål. Du kan jo altid sige, at du mente i et svævefly - så passer
> det sikkert meget godt.

LOL

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Finn

Dato : 28-08-02 04:16

"Coppi" <annie321@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
forsk.
> steder hen.
>
> Jeg har et væddemål kørende om flytiden fra Sidney til den sydligste

Desværre ikke, i følge quantas tager det 2 t. og 55 min fra Sydney til
Christchurch og
3 t. og 20 min tilbage igen.

Mvh. Finn

Fra : Coppi

Dato : 28-08-02 15:40

Hej igen.

Nu må må I da også tro jeg er godt dum.

Jeg må have været træt i aftes.

Jeg mener selvfølgelig fra Singapore til Christchurch.

UNDSKYLD !!!!

coppi

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 28-08-02 17:34

> Jeg mener selvfølgelig fra Singapore til Christchurch.

Der er ifølge Singapore-Airlines 9 timer og 45 min. til Christchurch ved
afrejse kl 21.05 Singaporetid og ankomst kl 10.05 New Zealandtid. Der er 4
timers tidsforskel mellem de 2 byer.
Singapore +6 timer fra DK
Christchurch +10 timer fra DK

Mvh

Mads Vestergaard

Fra : Coppi

Dato : 28-08-02 20:54

Hej mads.

Se så har jeg jo næsten vundet væddemålet.
Et kvarter fra eller til.

coppi

Fra : Steen Johansen

Dato : 29-08-02 22:40

Hej mads.

Se så har jeg jo næsten vundet væddemålet.
Et kvarter fra eller til.

Nej du har tabt så det brager samme afstand som til Nice 1200 km
og de flyver 950kmt
LOL Steen

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 29-08-02 23:12

> Nej du har tabt så det brager samme afstand som til Nice 1200 km

Hej Steen

Coppi mente altså fra singapore, og der er altså 8421 km dertil, og ikke
1200 km. Jeg ved ikke hvor i får de 1200 km fra, men hvis det er fra Sidney,
kan det heller ikke rigtig passe, der er nemlig 2123 km.

M.v.h

Mads Vestergaard