Begrænse opkald FRA mobiltlf ?
Fra : John Frandsen

Dato : 27-08-02 17:19

Hej gruppe.

Er det muligt at begrænse en telefon på taletidskort så den kun kan ringe
til nogle foruddefinerede numre ?

Mvh John

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-08-02 17:36

John Frandsen skrev:

>Er det muligt at begrænse en telefon på taletidskort så den kun kan ringe
>til nogle foruddefinerede numre ?

I nogle tilfælde, ja - i andre, nej. Hvilken teleselskab, og hvilken
telefon er der tale om?

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410, 5210 og 6310 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : John Frandsen

Dato : 27-08-02 18:19

> I nogle tilfælde, ja - i andre, nej. Hvilken teleselskab, og hvilken
> telefon er der tale om?

Taletidskortet er fra TDC (vic)
Telefonen kan være én af disse tre Ericsson'er:
1018
Forgængeren for 1018 (8-et-eller-andet?), og 2618

Mvh John

Fra : Fischer

Dato : 28-08-02 05:39

> Taletidskortet er fra TDC (vic)

Så kan du godt, idet du har fået en PIN2.

> Telefonen kan være én af disse tre Ericsson'er:
> 1018
> Forgængeren for 1018 (8-et-eller-andet?), og 2618

Blokeringen vil gælde alle telefoner.

MEN problemet kan være at få blokeringen aktiveret og numrene lagt ind. Jeg
kan ikke umiddelbart sige om du kan med en af de 3, men ellers kan du måske
låne en 4. telefon til at gøre det med.

Ellers kan jeg anbefale Chipy, hvor den slags let lægges ind.
http://www.chipy.dk/
http://shor.ter.dk/988761113

*Fischer

Fra : Finn Krogh

Dato : 28-08-02 11:55

> Er det muligt at begrænse en telefon på taletidskort så den kun kan
> ringe til nogle foruddefinerede numre ?

Jeg kan evt. aktivere det for dig.
Send mig en mail hvis jeg skal hjælpe.

Mvh: Finn.

Fra : Leif Neland

Dato : 29-08-02 22:50

"John Frandsen" <john@talent.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe.
>
> Er det muligt at begrænse en telefon på taletidskort så den kun kan ringe
> til nogle foruddefinerede numre ?

Visse telefoner kan netop sættes op til kun at kunne ringe til de indkodede
kortnumre.

Se i manualen...

Det kræver ofte pin2/puk2 koden; den har du forhåbentlig gemt, dengang du
lærte pin1-koden udenad. Ellers må du få dit teleselskab til at sende den
til dig.

Leif

Fra : John Frandsen

Dato : 31-08-02 06:41