Oprydning i Hamster.
Fra : Madsen

Dato : 27-08-02 17:16

Davs,

Er der en mulighed for at få Hamsteren til at fjerne hele tråden når
den rydder op? Det irriterer min til tider sygelige ordenssans, at den
fjerner f.eks. de 10 ud af 11 indlæg i en tråd og lader så et enkelt
indlæg stå tilbage. Det ville i mine øjne være rarere hvis den bare
fjernede hele tråden når den alligevel har fundet, at nogle af trådens
indlæg er for gamle og skal muges ud.

Madsen.

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 27-08-02 22:03

Madsen skrev:

>Er der en mulighed for at få Hamsteren til at fjerne hele tråden når
>den rydder op? Det irriterer min til tider sygelige ordenssans, at den

Jeg tror det ikke. Jeg har godt nok ikke ledt efter det, men det var
da også en frygtelig tanke.

Når gamle indlæg fjernes ryger evt. nye i en gammel tråd ud. ikke
specielt godt for en server, synes jeg.

En dansk gennemgang af Hamsterens opsætning:
http://www.kajsvenningsen.dk/opsat/ham-01.shtml

Fra : Madsen

Dato : 27-08-02 22:19

Kaj Svenningsen skrev:

> Når gamle indlæg fjernes ryger evt. nye i en gammel tråd ud. ikke
> specielt godt for en server, synes jeg.

Hellere det end der ligger et eller to indlæg tilbage af en tråd som
jeg alligevel ikke kan bruge til noget, da jeg ofte ikke kan forstå
sammenhængen alligevel, og ej heller huske hvad det egentlig var
tråden gik ud på. Så vil jeg hellere helt undvære de to indlæg, men
jeg kan godt se at det ville være uheldigt hvis Hamsteren gjorde det
som standard, men derfor kunne det jo godt tænkes at muligheden var
der. :)

Madsen.