Hvem har slettet mine indlæg?
Fra : Pedro Jensen

Dato : 27-08-02 16:24

Jeg havde sendt to indlæg den 19. august. Disse er væk.

mvh.

Pedro Jensen

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 27-08-02 16:50

On 27/08/02 17:24, in article 3d6b99cf$0$153$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk,
"Pedro Jensen" <punk1@hejle.net> wrote:

> Jeg havde sendt to indlæg den 19. august. Disse er væk.

Det var nok fordi de var over gruppens niveau...
Jeg kan se på min, at du har skrevet 2 indlæg den 19. august:
om danske tegn ved load variables
og
popup og javascript
- er det dem du mangler? Stol aldrig på en tdc-newsserver
Poul Skovmand Thingholm
REMOVE_pst@phenomen.dk

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 27-08-02 16:59

On 27/08/02 17:50, in article B9916C5C.1B53%REMOVE_pst@phenomen.dk, "Poul
Skovmand Thingholm" <REMOVE_pst@phenomen.dk> wrote:

> [...]
> og
> popup og javascript
> - er det dem du mangler? Stol aldrig på en tdc-newsserver
SHIT! Den ene kom med som vedlagt fil. Det er vist ulovligt eller hvordan?
Håber ikke nogen sender mig i et eller andet abuse-fængsel og udelukker mig
fra danske newsservere, som man har hørt om nogen.
Tilgiv mig! Det var bare for at hjælpe... og så gik der ged i det.

Eller mere alvorligt: Hvordan er det lige, at man finder de enkelte gruppers
(her: dk.edb.internet.webdesign.flash) regler, ordstyrere osv.?
Poul Skovmand Thingholm
REMOVE_pst@phenomen.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-08-02 18:03

Poul Skovmand Thingholm skrev:

>Eller mere alvorligt: Hvordan er det lige, at man finder de enkelte gruppers
>(her: dk.edb.internet.webdesign.flash) regler, ordstyrere osv.?

Du finder fundatser her: http://www.usenet.dk/grupper.pl

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410, 5210 og 6310 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)