6510 vs. 8310?
Fra : / / dentro / /

Dato : 27-08-02 15:37

Nokia 6510 vs. 8310

Hvad er der af fordele/ulemper ved disse? Kan I nogle argumenter for
hvorfor jeg skulle vælge den ene frem for den anden?

/ / dentro / /

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 27-08-02 17:28

> Hvad er der af fordele/ulemper ved disse? Kan I nogle argumenter for
> hvorfor jeg skulle vælge den ene frem for den anden?

Prisen... (først og fremmest).
Blåt display (smag og behag).
Derfor valgte jeg 6510.

Mvh.

Mads

Fra : Jan-Erik

Dato : 27-08-02 19:06

> Nokia 6510 vs. 8310
> Hvad er der af fordele/ulemper ved disse? Kan I nogle argumenter for
> hvorfor jeg skulle vælge den ene frem for den anden?

- Designet... 6510 er, efter min mening, meget mere stilfuld end 8310.

- Blåt lys - hvis du er til sådan noget. Personligt er jeg ligeglad, bare
der er lys.

- Kalenderen. Jeg mener der er forskel på kalender-funktionen i de to
modeller - den i 6510 skulle efter sigende være lignende den der er i 6310.
Dvs. man kan synkronisere med Outlook. Dog er kalenderen noget begrænset.

- Prisen. 6510 er billigst, og efter min mening den bedste model af de to.

Dog får du headset med til 8310. Mit uoriginale til 50 kr. fungerer dog helt
fint i min 6510

/Jan-Erik

Fra : Peter Rongsted

Dato : 28-08-02 07:09

"Jan-Erik" <j-e@get2net.dk> wrote:

> [...]
>
>Dog får du headset med til 8310. Mit uoriginale til 50 kr. fungerer dog helt

Displayet i 6510 er 96x65 pixels. I 8310 er det kun 84x48.

Peter

Fra : Michael

Dato : 28-08-02 17:55

8310 har det "gamle" menu system. 6510 kan have flere beskeder liggende.
Dele dem op og lave mapper.
Den har også en opgaveliste + kalender. Jeg ser kun fordele ved 6510´en.
Hvorfor købe en gammel model, som kan mindre, der er dyere...