package netscape.javascript.jsobject??
Fra : Torben Philippsen

Dato : 27-08-02 15:33

Hej derude!

Jeg har brug for at kunne compillere en java fil som importerer følgende:

import netscape.javascript.JSException;
import netscape.javascript.JSObject;

Jeg har forgæves forsøgt at finde pakken på nettet. Den er heller ikke
inkluderet i JDK 1.4.

Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig, hvordan jeg får kompilleret min
fil??
På forhånd tak hjælpen.

M.v.h.
Torben Philippsen

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 27-08-02 22:44

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, "Torben
Philippsen" <tp@secret.dk> just offered me, he muttered some weird
stuff, and I had to correct this gibberish:

> [...]
>inkluderet i JDK 1.4.
>
>Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig, hvordan jeg får kompilleret min

pakken findes i "java40.jar" i Navigator 4.0 installationen (på
Windows).
Den findes også i en zip fil i IE4 installationen, i windows/java
pakken.

Det er det der også bliver kaldt "LiveConnect", prøv at søg på det på
google, og se om du ikke kan finde noget interessant.
--
Nano Martin Mouritzen Phone +45 27105580
Vesterbrogade 30C. 2. Programmer Advanced Simplicity