Hvor storer Entourage mail?
Fra : (Lars Kristian

Dato : 27-08-02 15:10

Ja, så er det tid til at skifte til Jaguar. Dejligt, forhåbentligt. Men
én ting kan jeg ikke finde ud af: I hvilken mappe storer Entourage mail
og indstillinger? Jeg har succesfuldt flyttet Office X med alle
preferencer over på partitionen med Jaguar, og det virker fint - bortset
fra, at Entourage er blank for både min post og mine indstillinger. Hvor
finder jeg dem, så jeg også kan flytte dem over?

Lars Kr. Sørensen

Fra : David Blangstrup

Dato : 27-08-02 15:23

On Tue, 27 Aug 2002 16:09:34 +0200, Lars_Kristian _Sørensen wrote
(in message <1fhl0nl.1c4hkw345ym9iN%lars.kr.sorensen@mail1.stofanet.dk>):

> [...]
> fra, at Entourage er blank for både min post og mine indstillinger. Hvor
> finder jeg dem, så jeg også kan flytte dem over?

Du finder dine personlige Entourage ting i ~/home/documents/microsoft user
data.
Din post finder du på gulvet under brevsprækken.

--
David Blangstrup
Allerød, Danmark

Fra : (Lars Kristian

Dato : 27-08-02 18:49

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Du finder dine personlige Entourage ting i ~/home/documents/microsoft user
> data.

Det var jo dér, det var! Jeg flytter den straks!

> Din post finder du på gulvet under brevsprækken.

Se, dér tager du fejl! Jeg skal hele vejen ud til postkassen!

Lars Kr. Sørensen

Fra : Per Rønne

Dato : 27-08-02 20:32

Lars Kristian Sørensen <lars.kr.sorensen@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Se, dér tager du fejl! Jeg skal hele vejen ud til postkassen!

Så kan du jo være glad at du ikke bor på 12. sal i et hus opført efter
1974 - uden elevator.

Så skulle du gå ned ad trappen hver gang du skulle se efter om posten
havde været der .
--
Per Erik Rønne

Fra : Dan Henriksen

Dato : 27-08-02 15:34

Dem finder du i dit home dir/Documents/Microsoft User Data

Flyt hele mappen over.

Dan