Java script der lukker et browser window u~
Fra : Jan Larsen

Dato : 27-08-02 14:43

jeg har lavet en side der har til formål at åbne et popup vindue
fullscreen.
Det virker fint, men bagved er det andet browser vindue åbent.

jeg kan lukke det men onLoad=windov.close kommandoen i body, men så
kommer der en java Allert der vil bekræftige at vinduet skal lukkes og
den forkerte side bliver så vist i stedet for min popup som lægger sig
bagved.

findes der et java script der kan deaktivere denne allert?

på forhånd tak
Jan

Fra : Michael Banzon

Dato : 28-08-02 07:28

Jan Larsen wrote:
> [...]
> bagved.
>
> findes der et java script der kan deaktivere denne allert?

if(new String("dk.edb.programmering.java").indexOf("javascript") != -1) {
   // Bliv ved med at poste JavaScript-indlæg til gruppen...
}
else {
   // Prøv en anden...
}

/ Michael

Fra : Jan Larsen

Dato : 28-08-02 09:22

Hej Michael!
Jeg er desværre ikke særlig skrap til java.
Har nu prøvet med dit (sikkert forkerte steder), uden at det virker.
Jeg sender lige min html side så du kan se problemet. Det skal kun
være popup vinduet der står tilbage!
måske kan du sætte det ind for mig
Venligst Jan

<head>
   <title>selvlukkende vindue ?</title>

<!--dette script får siden til at poppe op/åbne fullscreen -->
<script language="javascript">
{
iTop = 0;
if (iTop < 1) {
iTop = 0;
iHight = screen.height - 10-50;
}
iLeft = 0;
if (iLeft < 1) {
iLeft = 0;
iWidth = screen.width - 10;
}
}
<!--skriv ny adresse/sti til det dokument der skal poppe op herunder
-->
winMain = window.open("ny.htm", name,
"screenX="+iLeft+",screenY="+iTop+",left="+iLeft+",top="+iTop+",height="+iHight+",width="+iWidth+",scrollbars=0,toolbar=0,menubar=0,resizable=1");
if (winMain.opener == null) winMain.opener = self;

</script>

</head>

Fra : Lars Dam

Dato : 28-08-02 12:46

On Wed, 28 Aug 2002 10:22:25 +0200, Jan Larsen <j@n.larsen> wrote:

>Hej Michael!
>Jeg er desværre ikke særlig skrap til java.

Det ses. Dette er en nyhedsgruppe til Java, og ikke Javascript. Det er
to helt forskellige ting, og du får nok ikke et fornuftigt svar her.

Prøv i en webside gruppe, som f.eks. html/webdesign el.lign.

vh. ld
---
"Time is the fire in which we burn"

Fra : Michael Banzon

Dato : 28-08-02 15:21

Lars Dam wrote:

> [...]
> to helt forskellige ting, og du får nok ikke et fornuftigt svar her.
>
> Prøv i en webside gruppe, som f.eks. html/webdesign el.lign.

Tak Lars, jeg havde opgivet...

/ Michael