Java og COM+
Fra : Kaare Rasmussen

Dato : 27-08-02 14:12

Jeg skal fra Java kommunikere med et COM+ objekt.

Nogle gode forslag til hvordan det lige gøres? Hints, links, anything.

En søgning med Google gav mig ikke mange ideer, desvære

--
Kaare Rasmussen --Linux, spil,-- Tlf: 3816 2582
Kaki Data tshirts, merchandize Fax: 3816 2501

Fra : Daniel Jacobsen

Dato : 27-08-02 23:18

Hejsa du!

Hvis ikke jeg tager helt fejl af hvad det er du vi, så søg efter
"Bridge2Java", som lavet af IBM.

Mvh. Daniel J.

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 27-08-02 14:51

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, Kaare Rasmussen
<kar@kakidata.dk> just offered me, he muttered some weird stuff, and I
had to correct this gibberish:

>Jeg skal fra Java kommunikere med et COM+ objekt.
>
>Nogle gode forslag til hvordan det lige gøres? Hints, links, anything.

Jeg har i et tidligere projekt været ude for det samme, hvor det dog
også var et krav at der skulle bruges MicroSoft VM.

Hvis du har adgang til denne, er det nærmest en leg (Download
MicroSoft's documentation til deres API, der er eksempler på hvordan
du bl.a. gør brug af Internet Explorer osv.)

Hvis ikke, eller du programmerer i Java2 skal du som Daniel Jacobsen
skrev, gøre brug af "Bridge2Java" (uden jeg lige kender det) eller
andet lign.
--
Nano Martin Mouritzen Phone +45 27105580
Vesterbrogade 30C. 2. Programmer Advanced Simplicity