Hvordan en tredje harddisk?
Fra : Niels Chr. Bøgh

Dato : 27-08-02 11:00

Hvordan sætter man en tredje harddisk i en PowerMac G4 - altså nedenunder
CD-drevet? Det ser ud til at være en større operation end da jeg satte nr. 2
harddisk i, eller hva'?

Hilsen fra Niels

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 27-08-02 17:52

On Tue. d. 27 Aug. 2002 kl. 09:59 GMT, Niels wrote:

> Hvordan sætter man en tredje harddisk i en PowerMac G4 - altså nedenunder
> CD-drevet? Det ser ud til at være en større operation end da jeg satte nr. 2
> harddisk i, eller hva'?

det er det kun hvis du insisterer påat skrue den fast- NB lad være
med at proppe en disk der bliver varm i.

fremgangsmåden er som følger:
åbenkabinetet
fjern lugen til DVD drevet
fjer de to skruer
hiv skuffen med 3.5 og DVD drev
fjern det lille dæksel der sidder foran 3.5" pladsen (uden værktøj)
smid disken i og tilslut ATA og strømkabel

Besides, if you can't get a decent kernal panic      <icq://131382336>
or two in a month, what's the point of living?      <aim://reippuert>