ammunition
Fra : etta place

Dato : 27-08-02 11:03

kan man frit hjemkøbe, over nettet, ammunition fra udlandet (usa). det
drejer sig om haglpatroner med sporlys som ingen her åbenbart kender til.

mvh
etta

Fra : sailor99

Dato : 27-08-02 16:00

Nej!

Du skal ved ethvert køb af hhv. våben og ammunition indhente en
indførselstilladelse fra politiet.
Mvh
Georg

Fra : ST

Dato : 27-08-02 20:16

Jeg har for en snes år siden købt sporlyspatroner hos Nystrøm&Krabbe i
Århus.
De var svære at se for skytten, men de som stod ved siden af skytten kunne
nemt se skudets placering i forhold til lerduen.
Jeg ved naturligvis ikke om Nystøm&Krabbe stadig fører patronen.
Mvh Søren T.