PMC styrer!
Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 27-08-02 09:28

Hej DFM

Det er med stolthed i stemme at det nu er officielt af PMC er den sejeste
klub i DK Vi fester så hårdt af vi (naturligvis) kommer på forsiden af
MC-Scavenius hjemmeside.

http://www.mc-scavenius.dk/

Bemærks Jon's kocentrerede blik for ikke at splide øllen i baglommen men
hans Sigma siger 278km/t. Ja, den måler på baghjulet Det er naturligvis
på begrænseren i 6.

Den hårde stil!

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 27-08-02 10:33

Jens Jacob Bager Jensen wrote ...

> [...]
> baglommen men hans Sigma siger 278km/t. Ja, den måler
> på baghjulet Det er naturligvis på begrænseren i 6.

*LOL* Ja det er go' stil.

Er det her også en Pimse?

http://www.skagentraef.dk/70Skagen2002.JPG

--
Mikkel
motortosse

Fra : Squish

Dato : 27-08-02 10:45

Mikkel Christensen wrote:

> Er det her også en Pimse?
>
> http://www.skagentraef.dk/70Skagen2002.JPG

AAAAADD! =:-Æ

- Squish

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 27-08-02 10:45

Squish wrote ...

> AAAAADD! =:-Æ

*fnis* Ud fra reaktionen _må_ det da være en Pimse?

--
Mikkel

Fra : Christian H

Dato : 27-08-02 11:35

"Squish" <hs304FJERNDETTE@hotmail.com> wrote in message

> AAAAADD! =:-Æ
>
> - Squish

Hendes mave er større end hendes bryster.
Men hun har da pæne ben :)

Christian H

Fra : Squish

Dato : 27-08-02 11:40

Christian H wrote:
> "Squish" <hs304FJERNDETTE@hotmail.com> wrote in message

> Hendes mave er større end hendes bryster.
> Men hun har da pæne ben :)
>
> Christian H

Christian! Tag så de øl-briller af og hold op med at savle over det
billede!

Squish

Fra : Christian H

Dato : 27-08-02 11:46

> Christian! Tag så de øl-briller af og hold op med at savle over det
> billede!
>
> Squish

Hehe, synes bare det var lidt svært at se hvad det var :)

Christian H

Fra : Christian Berggreen

Dato : 27-08-02 11:56

> Hendes mave er større end hendes bryster.
> Men hun har da pæne ben :)

Uden at være helt sikker, men efter at have set rædslen ræse rundt på sin
trillebør IR på toppen, så TROR jeg altså det er en mand...hehe

Hans/hendes svenske kammerat i en noget lavere vægtklasse ræsede også rundt
på campingpladsen og prøvede på at lave brænder, kun iført G-streng!!!!!!

Finalen var 3 gutter (også svenskere) i den store vægtklasse, helt nøgne, og
alle på EN Harley!!!! FØJ for satan.....hehe

Christian
VTR1000F
PMC

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 27-08-02 11:36

"Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> writes:

> Er det her også en Pimse?
>
> http://www.skagentraef.dk/70Skagen2002.JPG

Nej.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '02 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 27-08-02 11:49

"den sejeste klub i DK"

Hmmm, tjaahh. Vi stod for musikken, arhrrg, dvs. guitaristen i Live Wire,
som spillede AC-DC kopier, tjjarrhg, ok, han er bare medlem. Nej, jeg kan
ikke stikke den. Jeg må hellere opgive.... I har en FED klub

Ses derude

--
Mvh.
Henrik

Fra : RpR

Dato : 27-08-02 21:19

> Bemærks Jon's kocentrerede blik for ikke at splide øllen i baglommen men
> hans Sigma siger 278km/t. Ja, den måler på baghjulet Det er
naturligvis
> på begrænseren i 6.

Hmm, var det samme gut der gav opvisning på rullefeltet ved Robert's MC d.
24-8 ? Det var også en TL1000 med Sigma'en på baghjulet.

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine