gratis sms - Teledanmark og Telmore
Fra : Henning

Dato : 27-08-02 06:02

Kan man sende gratis sms'er til telefoner med Teledanmark og Telmore
abonnement fra en PC?

m.v.h.
Henning

Fra : Tim Larsen

Dato : 27-08-02 06:19

Ja, http://www.coolsms.dk/ .

Fra : John B. Jensen

Dato : 27-08-02 10:07

Hmmm - det virker ikke til mit private telmore nummer 60660142 og en af
firmaets TDC telefoner 51314800 d. 27/8-02 kl. 11:00

Mvh
John

Fra : John B. Jensen

Dato : 27-08-02 10:11

Sorry det var ikke fair - jeg fik dem kl. 11:11

Fra : P.N.

Dato : 27-08-02 13:31

> Sorry det var ikke fair - jeg fik dem kl. 11:11

Sendte en i formiddag, som kom en del timer senere.
Har dog lige prøvet igen. Den ankom 10 sek. senere.

Fra : Nick Christensen

Dato : 27-08-02 21:38

> Sendte en i formiddag, som kom en del timer senere.

Idag har der været forsinkelser på en del SMSer. Problemet opstod ved
vores SMS-server, og blev først opdaget senere idag. Vi beklager
naturligvis dette og arbejde på at få løst de små forsinkelser helt.

Alle SMSer der er blevet sendt idag, er blevet sendt nu, og SMSerne
skulle igen blive leveret hurtigt.

Kilde: http://www.coolsms.dk/