cpi popcorn
Fra : efp

Dato : 26-08-02 22:08

Har lige købt en cpi popcorn, men den er lidt sløv så hvis der er nogen
der ved, hvordan den er begrænset ville jeg blive glad.
efp

http://www.kandu.dk/

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 26-08-02 23:41

> Har lige købt en cpi popcorn, men den er lidt sløv så hvis der er nogen
> der ved, hvordan den er begrænset ville jeg blive glad.

.... jeg ved det...! Glad?

// Troels

Fra : Kent Christensen

Dato : 27-08-02 16:19

"Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse news:3d6aae65$0$87325$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> ... jeg ved det...! Glad?
>
> // Troels

LOL!!!

Ho ho, Troels - det der kan du da ikke være bekendt .
Du må hellere uddybe det.

Vh
Kent

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 27-08-02 16:38

> Ho ho, Troels - det der kan du da ikke være bekendt .
> Du må hellere uddybe det.

Hmmm jeg løj.. Aner det ikke. Men ved at min Yams 4g m/ std. 3p cylinder,
(39,96 mm), 16 mm karb, 5,3 hk udst samt 12t foran kan rende fra den
udroslet

// Troels

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 27-08-02 16:42

"Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> ... jeg ved det...! Glad?

Enten har du glemt en røvfuld smiley'er eller også er du en spasser af
rang!!!

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 27-08-02 21:23

> Enten har du glemt en røvfuld smiley'er eller også er du en spasser af
> rang!!!

Du tager fa'me alt så personligt. Selvfølgelig var det en joke. Han skrev
han ville blive glad hvis nogen vidste det.

Tilfreds?

// Troels

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 28-08-02 16:13

> Du tager fa'me alt så personligt. Selvfølgelig var det en joke. Han skrev
> han ville blive glad hvis nogen vidste det.
>

> Tilfreds?

Nja, ikke helt..
De skulle have været i den første besked.. ;)

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 28-08-02 21:44

> Nja, ikke helt..
> De skulle have været i den første besked.. ;)

Det er desværre lidt vel sent. Sorry d00d.

// Troels

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 27-08-02 16:43

"efp" <efp.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige købt en cpi popcorn, men den er lidt sløv så hvis der er nogen
> der ved, hvordan den er begrænset ville jeg blive glad.
> efp

Jeg ved ikke med popcorn'en med hussar'en har en skive i vario'en og på 30
km/t er der længere gasspjæld så den ikke får så meget at leve af og et
tyndere forrør som er nemt at skifte!!

Fra : Kent Christensen

Dato : 27-08-02 21:08

> [...]
> Har lige købt en cpi popcorn, men den er lidt sløv så hvis der er nogen
> der ved, hvordan den er begrænset ville jeg blive glad.

Hvorfor spørger du i øvrigt ikke bare der, hvor du har købt den?

Vh
Kent

Fra : "H;P

Dato : 28-08-02 22:56

Hejsa´

Tjaa, ved nada om den knalle.....men der kommer nok snart mange af dem på
gaden :-/. Der kommer intro-tilbud på dem, nok snart hos alle forhandlere i
Dk......Står til 10 kilo minus 1 .- enten som 30 eller 45 km/t. Så mon ikke
der dukker et par fif op i ng´en inden for kort tid ?
Tja endnu en scutter i mængden.

Hilsen

H;P
--