Outlook 2000 & Exchange 5.5
Fra : Tom Jensen

Dato : 19-02-01 21:54

Howdy
Når jeg lægger en kopi af min kalender ud i offentlige mapper kan alle se
den.
Men ændringer i min egen kalender slår ikke igennem i denne
kalender.??
Når jeg går offline har jeg ikke altid adgang til mine e-mails og
kalender. Skal der være kørt en synkronisering umiddelbart forinden??
Hvor finder jeg noget litteratur om <subj> Jeg har tre bøger om Exchange
server og også et par om Outlook. Jeg mangler een om bruger af
Outlook som client på en Exchange. Anyone.??

T.i.a.

Tom F. Jensen
Fiks og færdig software

www.ffsoft.dk