Danske Mac brugergrupper liste til opslags~
Fra : Flemming Elimar Jens~

Dato : 26-08-02 20:15

Hej gruppe!

Vi i MacØstjylland har samlet lidt info om de danske mac grupper
som du kan skrive ud på din printer og hænge op på din skole,
uddannelsessted - i brugsen etc.

Lad os sprede budskabet - der er mange der ikke aner hvad en mac er!

Har du rettelser /tilføjelser til oplysningerne?
er du velkommen til at sende mig en mail.

hilsen
Flemming

Fra : Zorilla

Dato : 26-08-02 20:21

"Flemming Elimar Jensen" <flemming-elimar@web-com.dk> wrote in message
> [...]
>

> Har du rettelser /tilføjelser til oplysningerne?
> er du velkommen til at sende mig en mail.

Øh, hvad med et link ?

Peter

Fra : Flemming Elimar Jens~

Dato : 26-08-02 21:55

Hovsa - sorry

Der mangled et link til siden!

http://www.macoestjylland.web-com.dk/brugergrupper.html

hilsen
Flemming

Fra : Henrik Münster

Dato : 26-08-02 22:09

Flemming Elimar Jensen <flemming-elimar@web-com.dk> wrote:

> Hovsa - sorry
>
> Der mangled et link til siden!
>
> http://www.macoestjylland.web-com.dk/brugergrupper.html

Nåååh! Jeg troede, man skulle melde sig ind og betale kontingent, før
man fik listen
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 26-08-02 20:23

> [...]

> uddannelsessted - i brugsen etc.
>
> Lad os sprede budskabet - der er mange der ikke aner hvad en mac er!

Og hvor vi skal skal finde omtalte info.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Christian Bech

Dato : 30-08-02 19:16

Flemming Elimar Jensen <flemming-elimar@web-com.dk> skrev:

> [...]
>

>Har du rettelser /tilføjelser til oplysningerne?
>er du velkommen til at sende mig en mail.

Du har sørme igen glemt MacMidtimellem. Hvorfor var det egentlig, at
du ikke ville samarbejde med den brugergruppe?

--
Christian

Fra : Villy Erichsen

Dato : 01-09-02 07:12

Christian Bech wrote:

> Du har sørme igen glemt MacMidtimellem. Hvorfor var det egentlig, at
> du ikke ville samarbejde med den brugergruppe?

Der er slet ikke tale om at Flemming ikke ville samarbejde.
Gruppen eksisterer nemlig ikke som en lovlig forening.
Der har hverken været holdt generalforsamling - eller møder i flere år.
MacMidtiMelleM´s hjemmeside indeholder misinformation om bestyrelsen -
den eneste der kan betegnes som aktiv er Sebastian.
Vedtægterne er også fjernet fra siden.
Men bortset fra det så driver Sebastian en mailing liste på Yahoo under
samme navn (MacMidtiMelleM)
Endvidere har Flemming fjernet MacMidtiMelleM på min foranledning, da
der henvises til min arbejdsplads som hjemsted - og det er og har længe
været fortid.
Jeg er oprindelig initiativtager til gruppen - og intentionerne var gode
nok.
Men man kan ikke drive en sådan forening med hjemsted langt ude på
landet (Hammel) hvor det er meget svært at komme til med offfentlige
transportmidler.
Og med 5-6 maskiner til rådighed var det ikke lige sagen at arrangere
kurser - alt for megen uro fra de der ikke lige kunne komme til.
Endvidere dur idéen med helt gratis medlemsskab ikke.
MacØstjylland har allerede vist at være langt mere bæredygtig.
Vi havde ca. 30 medlemmer - MacØstjylland har mere end 100 + mange flere
interesserede.
Så jeg ønsker MacØstjylland al mulig held med foretagendet.
Jeg har ikke noget med nogensomhelst Mac-forening at gøre - da jeg er på
nedtrapning - for at nyde mit otium i løbet af et par år.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen