Mail-forwarder / re-mailer ?
Fra : Alex Tiedemann

Dato : 26-08-02 16:23

Hejsa,

Hvilket program skal men kikke efter, hvis man ønsker at hente mail
fra en pop3-konto, flytte body'en op i subject og sende mailen videre
til en anden pop3-konto ?

Udover at programmet skal kunne flytte body'en fra den oprindelige
mail op i subject på den nye mail, skal det også kunne hente
forskellige informationer fra headeren, som også placeres i subject.

Samtidigt skal der kunne filtreres mellem de mails som hentes fra
pop3-kontoen, således der fx kun sendes mails videre, som indeholder
bestemte ord, eller dele deraf.

Programmet skal kunne køre under Windows.

Håber i har nogle gode ide'er.

--
Mvh.
Alex T.

Fra : Jesper Harder

Dato : 26-08-02 17:25

Alex Tiedemann <XatiX@Xpolsas.dkX> writes:

> [...]
> forskellige informationer fra headeren, som også placeres i subject.
>
> Samtidigt skal der kunne filtreres mellem de mails som hentes fra

procmail kan gøre det. Så vidt jeg husker findes der en udgave til
ms-windows.