Passivation af StatefulSessionBeans i SUN ~
Fra : Lars Henriksen

Dato : 26-08-02 14:30

Hej Gruppe.

Er der en af jer der ved hvordan man får ovenstående app. server til at
passivisere stateful session beans. Jeg kan ummidelbart ikke se hvordan
man angiver initial pool-size, pooling algoritme og tider pooling. Jeg
kan se på mit system at ejbPassivate() ikke bliver kaldt på bønnerne
(virker på JBoss).

/lars

Fra : Michael Berg

Dato : 04-09-02 10:19

Hej Lars,

"Lars Henriksen" <lars@ingen-spam-lh-online.dk> wrote in message
> Hej Gruppe.
>
> Er der en af jer der ved hvordan man får ovenstående app. server til at
> passivisere stateful session beans. Jeg kan ummidelbart ikke se hvordan

Hvilken version af Sun One serveren er det specifikt du har problemet med?

/Michael