Gamle spil på XP-maskine
Fra : Tina

Dato : 26-08-02 13:45

Hejsa NG

Jeg syntes at have læst, at der findes et program så man kan spille gamle
spil. Men jeg kan ikke huske hvad det hedder?? Nogle der kan hjælpe??

Mvh.
Tina

Fra : Martin Petersen

Dato : 26-08-02 14:46

Er det moslow du tænker på?

- Martin

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 26-08-02 15:00

Tina wrote:
> [...]
>
> Jeg syntes at have læst, at der findes et program så man kan spille
> gamle spil. Men jeg kan ikke huske hvad det hedder?? Nogle der kan

Jeg dumpede desværre i udvidet tankelæsning..
Hvor gamle? Hvad er problemet...... Lyd, grafik, hastighed?

-Sune

Fra : LowLifeDK

Dato : 26-08-02 17:18

> Jeg dumpede desværre i udvidet tankelæsning..
> Hvor gamle? Hvad er problemet...... Lyd, grafik, hastighed?

Sune gamle dreng,- det er en kvinde du skriver med ...

Har du været så uheldig at dumpe dette fag, må jeg gætte på
at du ej heller er i besiddelse af en 3D kæreste ...

Har jeg ret ?

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 27-08-02 00:12

LowLifeDK wrote:

> Sune gamle dreng,- det er en kvinde du skriver med ...
>
> Har du været så uheldig at dumpe dette fag, må jeg gætte på
> at du ej heller er i besiddelse af en 3D kæreste ...

Heh.. Nej, ikke lige pt, det blev sgu for besværligt i sidste ende. Men
jeg savner de gode ting.

"Hvorfor skal der 42 præmenstruelle kvinder til at skrue en pære i....?"
"Fordi det skal der bare, OKAY?!"

-Sune

Fra : Martin Petersen

Dato : 27-08-02 10:05

"Sune Mika Salminen" <not_real@fakeantispamemail.dk> skrev i en
meddelelse news:akec7j$2d8v$1@news.cybercity.dk...

> Heh.. Nej, ikke lige pt, det blev sgu for besværligt i sidste ende.
Men
> jeg savner de gode ting.

Kan du så ikke lige minde mig om "de gode ting"?

- Martin

> "Hvorfor skal der 42 præmenstruelle kvinder til at skrue en pære
i....?"
> "Fordi det skal der bare, OKAY?!"

LOL forresten!

Fra : LowLifeDK

Dato : 27-08-02 18:34

> Kan du så ikke lige minde mig om "de gode ting"?

Ja tak Sune....

Nævn tre gode ting ...

(nice joke, er SMS'et videre til et par veninder)

Fra : LowLifeDK

Dato : 27-08-02 18:35

--
OBS !

Mit alias og e-mail misbruges af ukendt person
med IP nummer 195.215.95.215

Mit IP nummer er 212.242.53.62 og vil
fremgå i egenskaberne for indlæget.

Misbruget er naturligvis anmeldt, og vil blive
stoppet hurtigst muligt.

Der vil formentlig de næste par dage komme
falske indlæg.

Beklager !

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 27-08-02 18:45

LowLifeDK wrote:

> Ja tak Sune....
>
> Nævn tre gode ting ...

.......Så okay da:

Sex, 2 player arkadespil, og konstruktive, eller bare rare samtaler der
ikke ender i skænderier.

-Sune

Fra : LowLifeDK

Dato : 27-08-02 18:40

RESPEKT !!

Den der med 2 player arkadespil vinder du på !

Kuuuult *ROFL*

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 27-08-02 21:11

LowLifeDK wrote:
> RESPEKT !!
>
> Den der med 2 player arkadespil vinder du på !
>
> Kuuuult *ROFL*

Ha ha!!!

[me soler sig i respekt!]

-Sune

Fra : Niels Andersen

Dato : 26-08-02 21:07

Tina wrote in <3d6a22fd$0$27682$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:
> Jeg syntes at have læst, at der findes et program så man kan spille gamle
> spil. Men jeg kan ikke huske hvad det hedder?? Nogle der kan hjælpe??

"Windows 98"?

--
Mvh.
Niels Andersen