Hvad er forskellen
Fra : Rasmus Trenskow

Dato : 26-08-02 12:24

Hejsa NG

har lige postet 2 billeder i dk.binaer af to grafikkort, ved det er matrox..
men hvilke... håber der er nogen som kan hjælpe

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 26-08-02 12:57

> har lige postet 2 billeder i dk.binaer af to grafikkort, ved det er
matrox..
> men hvilke... håber der er nogen som kan hjælpe

Det kan godt ligne Matrox Millennium, men to lidt senere udgaver. Mit er fra
1995 Rev A (står på kortet) og så vidt jeg kan se er dine fra 1996 (2 MB
ram) og 1997 (4 MB ram), men det kan være G100 kort eller noget andet, jeg
satser dog en brugt skumbanan på at det er Millennium kort.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Rasmus Trenskow

Dato : 26-08-02 13:14

> [...]
> ram) og 1997 (4 MB ram), men det kan være G100 kort eller noget andet, jeg
> satser dog en brugt skumbanan på at det er Millennium kort.

ok.. tusind tak...

ved du om det ene af dem skulle understøtte noget som hedder "overlaying"
eller lign, så jeg kan sætte det i min maskine som ekstra skærmkort, til at
se tv på via mit tv tuner kort

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 26-08-02 13:00

"Rasmus Trenskow" <rasmus_remove-this_@trenskow.com> crashed Echelon
writing news:akd345$3fs$1@sunsite.dk:

> Hejsa NG
>
> har lige postet 2 billeder i dk.binaer af to grafikkort, ved det er
> matrox.. men hvilke... håber der er nogen som kan hjælpe

Rev. af GPU'en. Den ene er en rev. D, den anden Rev. G.

Der er begge tale om Matrox Mystique. Muligvis kan forskellen være at det
ene er Matrox Mystique Classic og det andet Matrox Mystique 220.

--
Bjarke Andersen

Fra : Rasmus Trenskow

Dato : 26-08-02 13:15

ok takker.... samme spørgsmål til dig

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 26-08-02 13:40

"Rasmus Trenskow" <rasmus_remove-this_@trenskow.com> crashed Echelon
writing news:akd632$ine$1@sunsite.dk:

> ok takker.... samme spørgsmål til dig
>
> ved du om det ene af dem skulle understøtte noget som hedder
> "overlaying" eller lign, så jeg kan sætte det i min maskine som ekstra
> skærmkort, til at se tv på via mit tv tuner kort

Ja den understøtter overlaying. Har selv haft det kørende sammen med AVer
TVPhone (skodkort men funkede).

--
Bjarke Andersen

Fra : Rasmus Trenskow

Dato : 26-08-02 14:16

hvilket program brugte du.... både DScaler og pctv giver bare sort billede

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 27-08-02 08:07

"Rasmus Trenskow" <rasmus_remove-this_@trenskow.com> crashed Echelon
writing news:akd9kd$7fg$1@sunsite.dk:

> hvilket program brugte du.... både DScaler og pctv giver bare sort
> billede

Brugte det program der fulgte med kortet. Du skal sørge for at programmet
du vil anvende understøtter den chip der sidder på TV-kortet.

--
Bjarke Andersen